Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Panda antivirus removal tool?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem met het verwijderen van Panda antivirus software. Ik wil Norton Antivirus 2005 installeren. Ik kan PA niet verwijderen via het startmenu, ook niet via software en ook niet als ik PA uitschakel.
Ik krijg deze melding als ik via het startmenu probeer te verwijderen:
"Fout bij het decomprimeren van ondersteuningsbestanden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden".
En als ik verwijder via configscherm software krijg ik dezelfde melding.
Dan probeer de service te sluiten via taskmanager krijg ik deze melding:
"Kan de bewerking niet voltooien. Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet".

Als ik via services in het computerbeheer de PA beeindig, dan kan ik hem nog niet verwijderen.

Deze computer is net een maand geleden opnieuw geinstalleerd. En op de PA site staan tussen de Topics ook geen oplossingen

Specs:
HP Pavilion 7965
OS Windows XP Home SP2
Pentium 4 1700Mhz.
256mb sdram
Panda antivirus Titanium 2004 3.02.02

Wie heeft er een removal tool? of kan me verder helpen??

Plz help me _/-\o_

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb je al op de website van Panda zelf gekeken? Wellicht kun je daar meer info vinden. Wellicht is jouw installatie corrupt geraakt. Wat je zou kunnen proberen is Panda nogmaals (er overheen) te installeren en die installatie te verwijderen. Die tip kom ik tenminste tegen op google.

[ Voor 54% gewijzigd door Bor op 28-12-2004 11:26 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Wat je zou kunnen proberen is Panda nogmaals (er overheen) te installeren en die installatie te verwijderen

dit is na 2x installeren gelukt
dank u _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_