Toon posts:

iPod 4g doet niks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor de kerst een 20gb ipod gekregen + dock.
Een paar dagen heeft hij goed gewerkt, maar nu doet ie opeens totaal niets meer.
Wat ik ook doe (ook resetten), er gebeurt totaal niks. Het scherm blijft dood, en het toestel maakt geen enkel geluid.
Iemand een idee ? of is dit ding al kapot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

En hij is wel opgeladen?
Als niks helpt, ga dan terug naar de leverancier (of bel Apple zelf).

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij hangt al 4u aan ondertussen.
gisteren was de batterij trouwens ook niet leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schuif de iPod eens op hold en haal 'm er weer af, probeer dan eens menu + play voor +/- 6 seconden in te drukken.

Als hij daar niet op reageert moet je inderdaad ff contact opnemen met de winkel waar je 'm gekocht hebt of met Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Hij heeft de 4G, dus resetten door Menu+Play in te drukken gaat niet lukken.
Om een 4G te resetten druk de Menu+Middelste knop in voor enkele seconden, tot dat je de Apple Logo ziet.
Heb je al geprobeerd de iPod te updaten/herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Smolik,

daar reageert die dus wel op.
ik hield menu + play in. ( staat nog steeds zo op de apple site :? )

Effe afwachten wat ie doet nu

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

komt er leven in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Ik heb zelf ook een 4G en daarop lukte het niet, (heb destijds een 2G gehad vandaar).
Er staat ook een boel informatie op de disuccieforum van apple.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou weleens van de TS willen weten of het geholpen heeft, het resetten van de iPod duurt geen uren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was effe weg 8)

Het heeft geholpen ja.
Ding werkt weer normaal nu.
Maar ik moet zeggen dat het me wel niet echt veel vertrouwen geeft, ik heb em nog maar van de 25e in gebruik. Software is de laatste versie.
Ik weet niet wat het veroorzaakt heeft. Laatste keer dat ik em heb gebruikt, was in de dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:58:
Ik was effe weg 8)

Het heeft geholpen ja.
Ding werkt weer normaal nu.
Maar ik moet zeggen dat het me wel niet echt veel vertrouwen geeft, ik heb em nog maar van de 25e in gebruik. Software is de laatste versie.
Ik weet niet wat het veroorzaakt heeft. Laatste keer dat ik em heb gebruikt, was in de dock.
had je 'm wel op de juiste manier losgekoppelt (via eject in iTunes of met een rechtsklik op de ipod schijf in windows)? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het dock zat niet gekoppeld aan mijn laptop.
Ik gebruik dat gewoon als link naar mijn versterker en voor de batterij op te laden.

Wat mij ook opviel is dat mijn pc (inspiron 8600) niet opstart als de ipod aangesloten is.
Hij komt niet eens voorbij het dell-scherm (system check)
maar dat stoort natuurlijk niet echt, gewoon effe uittrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

@Frusty, dat is omdat je pc denkt dat het een removable disk is en er vanaf probeert te booten.

Zelf heb ik m'n iPod sinds augustus dit jaar en heb er nog geen enkel probleempje mee gehad (terwijl ik vrijwel elke dag luister...)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al ongeveer 3 keer gehad dat m'n iPod 4G gewoon niks meer deed.
Als ik bijvoorbeeld een liedje luister en hem op pauze druk en een paar minuten weer wil luisteren reageert ie nergens meer op. Hij blijft gewoon op pauze staan en geen enkele knoppencombinatie werkt. Maar na een paar uur als ik wel weer die knoppencombinatie doe, dan doet hiij het wel weer opeens. Heel vaag... Moet ik hiermee terug gaan als dit te vaak gebeurd?

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
rectall8-ball: als het zo vaak voorkomt zou ik er zeker mee terug naar de winkel gaan, ik zelf heb eigenlijk nog nooit updates op m'n 4G gedaan want m'n iPod doet het prima (don't fix it when it ain't broken :+ ) maar wellicht kan het jou helpen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Pagina: 1