iChat username blijft op oude naam staan

Pagina: 1
Acties:
  • 563 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-02 15:53
Ik heb wat problemen met het juist instellen van iChat, rendezvous. Er heeft iemand anders op deze computer gezeten en daarom stond zijn .Mac nog in het systeem. Ik heb deze veranderd bij systeem voorkeuren maar elke keer als ik met Rendezvous inlog sta ik onder die andere naam, terwijl mijn username/password bij .Mac staan ingevuld.

Hoe verwijder ik die andere er nu uit? Ik zit echt al 2 dagen te prutsen, maar het schiet niet op.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Er valt aan Rendezvous niks in te stellen; het heet niet voor niets zero-config buiten Apple's marketingdomein.

Ik heb je titel even aangepast.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• enveekaa
Ok, maar Rendezvous maakt gebruik van je .Mac account, en die is wel in te stellen, als ik die verander 'gebruikt' rendezvous op een of andere manier toch het oude account.

edit
Ik heb het nu even als volgt opgelost; nieuwe user aangemaakt en .Mac account ingevuld. Dat werkt wel.. maar niet helemaal de bedoelding.

[ Voor 33% gewijzigd door enveekaa op 28-12-2004 11:13 ]

Verwijderd

Hoezo maakt rendez-vous gebruik van je .mac account?

Ik heb überhaupt geen .mac (geldtrekkerij!), maar kan toch ook gewoon met rendez-vous inloggen. Ik dacht dat iChat dan keek naar je username in de user system prefs en niet die in het .mac-gedeelte van de prefs.

• enveekaa
.Mac is gratis toch? alleen als je iDisk wil blijven gebruiken na 60 dagen (oid) moet je iets van $8.99 per maand gaan betalen, maar je email adres blijft gewoon bruikbaar.
Anyway je hebt gelijk, heb het "al" opgelost.

Thanks voor de feedbacks..
Nick

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

En hoe heb je het opgelost?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• enveekaa
Ik zat verkeerd, ik had gewoon de buddy list nodig en daar kun je opnieuw inloggen met een ander .Mac account, die moet je dan wel even veranderen in je settings natuurlijk. Even in- en uit -loggen en het accountje was veranderd.

Vreemd genoeg logde ik de eerst keer in met mijn eigen .Mac account maar bleef toch weer de naam houden van de eerdere gebruiker, dit was er na een aantal minuten uit, waarschijnlijk een update kwestie serverside?

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

is dat zo dat je email bruikbaar blijft??

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• enveekaa
Hmm, nee ook niet, alleen de mogelijkheid op gebruik te maken van iChat met je .Mac account... j @mac.com email kun je niet meer gebruiken na de trial periode.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Oke, dacht ik al.

En nog even ontopic; als je je prefences van iChat weggooit zal 'ie ws. nieuwe maken voor je eerstvolgende nieuwe account.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Pagina: 1