[FC3]

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-02 14:25
Hoe moet ik in godsnaam in ferdora core 3 de WINS instellen...ik run hem op graphic mode....of weet iemand een command.

De search kon me niet helpen

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

* PipoDeClown gebruikt Google

[ Voor 43% gewijzigd door PipoDeClown op 28-12-2004 10:46 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01
Mja, wat wil je nou eigenlijk? WTF moet je met een WINS op linux?

Beschrijf je probleem eens wat beter, wat wil je ermee bereiken, etc. Je hebt nou zoiets van "Hoe kook ik aardappelen? Ik weet hoe ik lollies moet eten"

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-02 14:25
_JGC_ schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 10:56:
Mja, wat wil je nou eigenlijk? WTF moet je met een WINS op linux?

Beschrijf je probleem eens wat beter, wat wil je ermee bereiken, etc. Je hebt nou zoiets van "Hoe kook ik aardappelen? Ik weet hoe ik lollies moet eten"
Ik zit op een lan en ik heb mijn gameservers up staan...maar niemand kan ze zien....en je moet WINS servers toevoegen maar ik weet niet hoe in fc3

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Akerboom

Codito, ergo sum

allemaal zelfde ip range met subnet gebruiken helpt

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:26

Duinkonijn

Huh?

wat je ook kan doen, op de wins / dns server een vaste entry maken naar die machine

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Door het ip van de wins-server in te stellen in de configuratie van samba, en voor de rest verwachten we meer van een topic dan dit, namelijk meer uitleg, meer zelfonderzoek, en een duidelijke topictitel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.