Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tweakers] tips/ideen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
Als er een nieuw artikel is: update tracker uitklappen, tekst rood maken oid - ik ben lui en de rest ook :P

De shortcut-keys waren bij mij niet ingevuld

Onderaan misschien een versie-nummer voor de template?

Bij het veranderen van CSS in de voorkeuren: real-time voorbeeld?

Menu bovenaan: Search / Posthistory - Posthistory hernoemen naar iets nederlands zoals "Jouw berichten" of "Jouw topics" ?

Het in/uitklap-icoon bij code-blokken is echt krankzinnig klein, kan er bv een textje bij of de afbeelding groter maken met transparante pixels - zodat het wat makkelijker mikt? Dit is idem bij andere plekken waar je kan uitklappen

Bij een bericht: title message poster zegt "posts", maar uitklap menu 'berichten'

Kopieer uit de nieuwste base_grey de topicadmin-log-viewer code en plak die in frontend_admin met een linkje bij de normale list_messages_admin

[ Voor 6% gewijzigd door chem op 28-12-2004 10:11 ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

chem schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 10:09:
Als er een nieuw artikel is: update tracker uitklappen, tekst rood maken oid - ik ben lui en de rest ook :P
goed idee; ik zal eens kijken hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.
De shortcut-keys waren bij mij niet ingevuld
Dat komt omdat jij al eerder de beschikking had over de nieuwe template, en de default textuele prefs door React dus niet overgenomen worden. Bij de grote overstap heb ik alle gewone users mbv SQL al default textuele prefs gegegeven.
Onderaan misschien een versie-nummer voor de template?
TPL versienummer staat in de functions_inc, dus is mogelijk.
Bij het veranderen van CSS in de voorkeuren: real-time voorbeeld?
geil :)
Menu bovenaan: Search / Posthistory - Posthistory hernoemen naar iets nederlands zoals "Jouw berichten" of "Jouw topics" ?
ja
Het in/uitklap-icoon bij code-blokken is echt krankzinnig klein, kan er bv een textje bij of de afbeelding groter maken met transparante pixels - zodat het wat makkelijker mikt? Dit is idem bij andere plekken waar je kan uitklappen
ga ik naar kijken
Bij een bericht: title message poster zegt "posts", maar uitklap menu 'berichten'
ja
Kopieer uit de nieuwste base_grey de topicadmin-log-viewer code en plak die in frontend_admin met een linkje bij de normale list_messages_admin
Zit dat al in 1.9.3 dan?

Intentionally left blank

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
Nee in 1.9.4 maar de beta die je hebt (of CVS :P) staat het in

Het is gewoon een function die F_Log doorzoekt en er wat van probeert te maken. Evt. even wat indices aanleggen ;)

Ik bedacht me ook nog dat een onClick bij een gesloten (niet opengevouwen) code-block wel fijn zou zijn. En als-ie uitgeklapt is weer 'gewoon' zodat je tekst kan kopieeren etc.

[ Voor 34% gewijzigd door chem op 28-12-2004 12:23 ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 16:33
Het in/uitklap-icoon bij code-blokken is echt krankzinnig klein
Waarom ook de tekst "code" niet klikbaar maken?

Dit topic is gesloten.