Toon posts:

[XP] dll installeren deels werkend (ACDsee)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de shareware versie van ACDSee Phototeditor aan het testen als externe editor voor Irfanview. dat werkt dus niet: ACDIntouch50dll probleem (wordt niet gevonden) daardoor wordt ACDSee niet gestart.....
Vreemd: als ik ACDSee Phototeditor rechtstreeks op start werkt ie wel...
Het pad staat dan ook goed in het register.
Van het forum en Google en de help besatnden niet veel wijzer geworden.

Als ik het handmatig probeer te isntalleren met regsrv32.exe /i .....
*zonder pad betreffende geinstalleerd, dan wordt ie geladen, maar met melding fout "Ingangspunt".
* Met pad (zonder typefout want gecopieerd uit de verkenner) wordt het bestand niet gevonden.

ervaringen?

systeem:
XP met SP2
ACDSee shareware V7.0 met editor 3.1
Iranview 3.95

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04 22:05

jdh009

FP ProMod
hmmmm, ACDSee vond het niet fijn dat ik hem in de firewall geblockt had... immers het was shareware geen behoefte aan contact...
Als ik wel toestemming geef en de Intouch optie aangeklikt, die ergens in een menu stond. Dan gaat er een verbinding lopen. pagina open en kom ik op een service pagina... lijkt wel via een telnet verbinding opgezet aan het icoontje te zien onderin..
Kortom foutmelding is nu weg... maar nieuwe foutmelding. .. ACDAppinfo50.dll wordt niet gevonden..
Als ik die dan weer probeer te registreren krijg ik weer dezelfde foutmelding maar voor deze dll.
Kortom verder puzzelen...

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
andre_at_home schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:46:
sorry, mijn zoon was niet uitgelogd.
jdh009 svp text laten staan...
Binnen 24 uur je topic in de tracker omhoog schoppen zien we liever niet op GoT, vandaar dat ik deze gequote post even heb verwijderd :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters