*.mpg file word niet gelezen door standalone dvd speler.

Pagina: 1
Acties:

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:10
Mijn vader heeft een cd gebrand waar alleen een *.mpg file op staat nu is hij deze aan het gebruiken om een dvd speler uit te zoeken. Echter in de winkel werd deze niet door de speler (Sony DVPNS355S) afgespeeld.

Mijn vermoeden na zoeken hier op got is dat hij een structuur van een vcd had moeten maken en daar de mpg file in plaatsen. Klopt dit?

Deze file bevat natuurlijk ook de audio. moet dit gesplitst worden of maakt dat niet uit?

Xiaomi 13T Pro

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Wat je eigenlijk zoekt is een speler die alles aan kan. Als je hier zoekt op GoT naar de Kiss en naar de Yamada dan heb je spelers die bijna alles aan kunnen. Er zijn er meer die het kunnen maar weet even geen merken uit me hoofd.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10-2025

MrSleeves

You'll thank me later.

Btje schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 09:22:
Mijn vader heeft een cd gebrand waar alleen een *.mpg file op staat nu is hij deze aan het gebruiken om een dvd speler uit te zoeken. Echter in de winkel werd deze niet door de speler (Sony DVPNS355S) afgespeeld.

Mijn vermoeden na zoeken hier op got is dat hij een structuur van een vcd had moeten maken en daar de mpg file in plaatsen. Klopt dit?
Ja
Deze file bevat natuurlijk ook de audio. moet dit gesplitst worden of maakt dat niet uit?
Nee..

Neem bv. Nero.. Daar kan je een VCD of een SVCD selecteren. De structuur die dan ontstaat is ook anders. Sleep het videobestand erheen en hij wordt toegevoegd. Nero zet het bestand ook meestal wel om naar het goede type (als ie het kan converteren).

Met de meeste stand-alone spelers wordt dit idd niet afgespeeld.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Je moet er inderdaad een vcd/svcd of DVD van maken volgens mij.

Money for nothin' and your chicks for free