Toon posts:

Harde schijf zonder drive letter niet zichtbaar in Explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik werk met Win XP SP 2. Ik heb een externe harde schijf geformateerd in verschillende logische partities, maar er is geen drive letter aan toegekend. Zodanig als ik die harde schijf ergens anders zou aansluiten er geen probleem is met de Drive letters.
De partities zijn zichtbaar in Diskmanagment. Alsook staan ze actief. Maar ik kan ze totaal niet zien in Eplorer.
Is er iemand die mij verder kan helpen.

Bart

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:09
Tja, da's dus gewoon omdat je er geen driveletter aan toegekend hebt...
Dat ga je toch echt moeten doen hoor...
Als je op een andere pc problemen hebt met de driveletters, kan je die gewoon aanpassen...

[ Voor 3% gewijzigd door Fire69 op 28-12-2004 08:15 ]

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:54

-ET-

Phone Home

Om ze te zien zal je toch echt een driveletter moeten toekennen anders kan explorer er niets mee.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Kan je geen drive-letters toewijzen in Disk management, als de partities toch zichtbaar zijn?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Rechtsklikken op de partitie in diskmanagement moet je zeker de optie geven om er een driveletter aan toe te kennen... wel vreemd dat dit niet automatisch gebeurd....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 23:32
je hebt best kans dat het systeem drive-letters probeert toe te kennen terwijl deze al in gebruik zijn door netwerk-mappings.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

8)7

Gewoon een schijfletter toewijzen in disk management :) Kies overigens wel een schijfletter die in alle PC's ongebruikt is, dan hoef je niet elke keer een toewijzen wanneer de schijfletter al bezet is. X ofzo.

Best wel basic dit, dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.