Toon posts:

[MSN Msgr] melding geven bij bericht tijdens spelletje *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is dit echt een hele vreemde vraag, maar ik kan het toch proberen....

Als ik aan het gamen ben, kan ik helaas mijn msn niet in de gaten houden, en soms is dat behoorlijk belangrijk voor me.
Is het mogelijk dat ik op één of andere manier een melding kan krijgen dat ik een bericht ontvang terwijl ik aan het gamen ben?

Bijv via de ingebouwde speaker van mn pc, of via de aerogate (tja ik noem maar wat ;-))

Bij sommige games krijg ik wel het "pop up" venster door het spel heen te zien, maar bij de meeste games niet.

Ook het geluid van msn werkt niet meer zodra ik aan het gamen ben.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Alvorens bedankt!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij is er geen oplossing voor. Als het "behoorlijk belangrijk" is, dan moet je maar stoppen met gamen. Of even msn op een 2e pc installeren.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Betere oplossing: ga dualscreen werken ;)

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Er is een Logitech toetsenbord dat de MSN meldingen kan weergeven op een LCD schermpje. Maar die kost dan ook wel wat.

Misschien dat je hetzelfde effect kan bereiken door een LCDtje in je computer in te bouwen of los op je bureau te zetten?

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:46

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Speel in window :+
als het echt belangrijk is alt tab'je gewoon om de paar min naar windows..

Verwijderd

Topicstarter
Tja, het liefst werk ik natuurlijk "gratis"

Dual screen is op dit moment geen optie voor mij.
Ik heb wel een 2e videokaart, maar die heeft niet de mogelijkheid qua qualiteit voor mijn games.

En aangezien de melding van msn bij je startbalk verschijnt....

Een LCD schermpje is inderdaad erg mooi, maar helaas ben ik ook alweer noet zó handig :?

En helaas werkt ALT + TAB niet bij elke game.....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 01:03 ]

Verwijderd

Vink in de opties van msn uit : Mij als "Bezet" weergeven. Als je bezet zet, hoor je ook geen geluiden van inkomende berichten namelijk.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 01:01:
Tja, het liefst werk ik natuurlijk "gratis"

Ik heb wel een 2e videokaart, maar die heeft niet de mogelijkheid qua qualiteit voor mijn games.

En aangezien de melding van msn bij je startbalk verschijnt....

Een LCD schermpje is inderdaad erg mooi, maar helaas ben ik ook alweer noet zó handig :?
Een beetje videokaart heeft zowel een DVI als een VGA connector, dus kun je gewoon met 1 kaart dualscreen werken.

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 01:01:

En aangezien de melding van msn bij je startbalk verschijnt...
Volgens mij kun je wel met primary/secundary spelen om je taakbalk in de andere videokaart te krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Dat staat al uitgevinkt.....

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 01:03:
[...]

Volgens mij kun je wel met primary/secundary spelen om je taakbalk in de andere videokaart te krijgen?
Is mij tot op heden nog niet gelukt....waarschijnlijk ondersteunt de "2 e videokaart" dat niet....?

Verwijderd

Vreemd... dan moet je geluid krijgen... tenzij een spel al alle geluidskanalen in beslag neemt (16 of 32). Misschien kan je dat in een spel naar beneden zetten zodat je een kanaal overhoud voor msn.

Verwijderd

Topicstarter
Hhm, dus kortom: zonder extra hulpmiddelen is hier geen mogelijkheid voor.......

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 01:05:
[...]

Is mij tot op heden nog niet gelukt....waarschijnlijk ondersteunt de "2 e videokaart" dat niet....?
Heeft niks met de videokaart te maken. Probeer het progamma ultramon maar eens. Daarmee los je het op door de balk in beide schermen weer te laten geven.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Dát gaan we dan maar eens eerst proberen.

Ik zal dan eerst mijn 2e beeldscherm weer van zolder moeten halen, en ruimte maken op mn desk...

Ik denk alleen niet dat mn buurman daar blij mee zal zijn om deze tijd, dus dat ga ik direct morgen doen!
Mocht dit helaas ook niet werken (wat ik betwijfel) dan kom ik hierop terug!
Bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kunt er ook aan denken iets anders dan de standaard MSNMsgr client te gebuiken. Een opensource app kan je aanpassen (als je de kennis en kunde hebt), bij bijv. Trillian kan je kijken of er een plugin voor is die een willekeurige applicatie aanroept.
edit:

Titeledit. 'melding bij msn' is wat cryptisch ;)
Maar dualmonitor is leuker dan een programmaatje. Als je de ruimte hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 28-12-2004 09:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1