Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[msn messenger] Iemand typt mee onder mijn nick

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Zowel mijn nichtje als een kameraad kwamen met het zelfde probleem aan. Op internet/GoT kan ik hier echter niets over vinden.

Het probleem :

Tijdens het chatten met iemand, typt er een onbekende gast mee onder de nick van persoonA. Hij geeft reacties op wat persoonA zegt, en is iemand uit de buurt. (af te leiden uit zijn antwoorden).

Zelfs formatteren en het veranderen van het msn-wachtwoord (via andere, veilige pc) hielp niks. Het is dus niet bekend of dit via een hackpoging/trojan/whatever gebeurd :?

Iemand hier ervaringen of oplossingen van, want ik weet niet waar te zoeken :|

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:34

Neophyte

it's back....

Ik zou beginnen met trojans op je pc ;)

(back orifice kloontje ofzo..)

[ Voor 31% gewijzigd door Neophyte op 28-12-2004 00:08 ]

Senri no michi mo ippo kara

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:54
Deze dingen kom je toch vaker tegen als vervelende software die binnensluipt na bestanden te accepteren/sites te bezoeken.

Dat het antwoord bekend voorkomt kan zijn doordat het programmatje een juist antwoord kiest...

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:52

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Das een leuk trukje, van een 1 of ander plugin, /clone "en dan hier de tekst" zoiets was het dacht ik..

Hoef je je geen zorge over te maken.

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 17:50
ff een tronjan scanner downloaden en draaren en je bent snel klaar van die last pak

als je bijvoorbeeld andere pc dat doet heb je geen last met msn alleen op die pc.. of nie?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dat kan idd met wat msn tools....

Ik geef in een conversatie het een commando als: !clone *hier de booschap* en vervolgens wordt er een bericht onder de naam van die ander verstuurd.....het is wel zo, dat die andere persoon wel zichtbaar is in een gesprek...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Klinkt mij als iemand die het netwerkverkeer onderschept en daar zelf pakketjes tussen zit te stoppen, aangezien het op een 'veilige' pc ook gebeurt.

They made me do it.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Is een plugin op de pc van degene met wie je zit te praten. :)
Niet alles is hacken/trojan/etc :z

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja, daar zijn inderdaad tools voor om dat te doen. Je bent niet "gehackt" oid. Nu weet je dat je gespekpartner kinderachtig is, weet je dat ook weer :+

Maar goed, dit is in Software Algemeen al vaak behandeld: zie de GoT-search voor meer hierover. Ik sluit het dan ook hier ipv het te verplaatsen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.