Toon posts:

Battle for middle earth freezes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb battle for middle earth nu een paar weken het spel loopt op zich goed maar soms al ik de camera beweeg loopt het spel vast ik heb al van alles geprobeerd apg speed omlaag de filters omlaag laagste instellingen van het spel maar niks helpt ook de instellingen die ati aanbeveeld helpen niet heeft iemand nog een idee voor dit probleem?

alvast bedankt

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:03
Specs ??

Zonder iets van informatie kunnen we natuurlijk hier niets, het kan natuurlijk aan je cpu temp/speed, te weinig geheugen oid liggen .. maar geef eerst iets van informatie van je systeem

Verwijderd

Topicstarter
Dat was ik nog vergete srry ;)

Ati radeon 9600 128 mb
Intel P4 3,00 Ghz
512 DDR ram

het is een compleet systeem van Packard Bell iXtreme Duo 7100
Link : http://www.packardbell.nl...asp?partNumber=P862001305
alleen de HDD van mijne is 180 Gb in plaats van 250 en het geheugen van mij 512

De game spec,s zijn :
1,3 Ghz
256 Mb Ram Offline 512 Online 3,5 Gb 32 Mb grafische kaart minimum ati radeon 7500

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 00:47 ]

Verwijderd

Dat is duidelijk het bekende ati 9600 probleem:
probeer dit: Zet fast-write agp uit en vpu-recovery
als dat niet werkt doe ook dit: Drop van 8x agp naar 4x
(dit kan je allemaal in het ati control center doen)

Verwijderd

Topicstarter
ill give it a try dank u

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Heb 2x nu een zeer gruwelijke crash gehad... hoog piepend geluid, blauw scherm (niet het bekende BSOD maar gewoon blauw) etc... Dit was nadat ik mijn Audigy 2 ZS ( :9~ ) erin gesmeten had dus mogelijk is het ook een driver update...

Om een kort verhaal lang te maken: update eens je video/audio drivers en check of je de meest recente versie van direct X gebruikt.

>> ik zie dat je een packerd hebt... gebruik je de packerd video drivers of de ATI / Omega drivers?

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 28-12-2004 16:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
met fast write en vpu recover off crashd hij nog steeds ik ga het nu proberen met 4x APG
nee ik gebruik de ATI drivers en ja ik heb de meest recente net als DX ;)

tog bedankt voor de tip

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:27

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

ik heb het af en toe ook als er veel dingen te gelijk gebeuren....maar ik heb ook een 3.0 Ghz proc met een 9800 pro, dus het zou geen probleem moeten zijn....en ik heb direct X 9b :|

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-08 16:59

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik weet niet wat voor freezes je precies hebt ; maar het spel maakt gebruik van de generals engine die ook steeds langzamer werd naarmate er meer units opo het scherm kwamen. Bij mij freezt ie ook dus regelmatig als er flink gevochten wordt en spelen op lagere settings enzo helpt allemaal niet bij mij..(hou topic in de gaten)

Verwijderd

Topicstarter
met APG x4 freezed hij ook nog steeds :'(
nou na mijn freezes moet ik de pc met de schakelaar uitzetten en weer aan geen andere manier werkt met Ctrl+Alt+Del enz het beeld blijft gewoon staan veranderd niets aan.het is inderdaad de zelfde engine als generals maar generals en Zh crashed bij mij nooit er zal ook wel wat aan veranderd zijn maar toch zou het spel het volges mij prima moeten doen met de normale settings aangezien de minimum een radeon 7500 is :? het zou wel aan het geheugen kunnen liggen omdat er wordt gebruikt maar ik zet al zoveel mogelijk uit :(

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ach ja, met mijn 9500 Pro hetzelfde verhaal maar ik verdenk niet de videokaart...

Ik denk dat zo nu en dan de Engine van de game zich "verslikt" in alles wat gebeurt...

Ik bedoel maar soms mag ik ... 3 uur achter elkaar spelen en andere keren is het na 3 kwartier raak. Dus ergens is het geheugen "lek".... het is hoe dan ook niet overhitting van de kaart....

Ik vrees dat alleen een patch dit probleem zal verhelpen!

[ Voor 45% gewijzigd door swampy op 29-12-2004 00:13 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

Ik heb geen last van freezes tijdens het spel:

P4 2.0 Ghz
Ati Radeon 9600 SE 128mb (omega 2.5.97)
512 ddr ram.

Welke drivers heb je geinstalleerd voor je videokaart?

Verwijderd

Topicstarter
de ATI k ga gelijk de omega proberen ;) kijken of dit helpt

Verwijderd

Topicstarter
het lijkt erop dat dit inderdaad de oplossing is :D
geen crashes meer gehad de laatste 2 dagen ook niet met 4v4 mappen en op normale detail settings hoop dat het zo blijft gaan ik raad het iedereen aan.

erg bedankt allemaal ;)
Pagina: 1