Toon posts:

DVD Architect 2.0 wil niet met Dolby Digital

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem: Ik ben als project een aantal DVD's met muziekclips van mijn eigen menu's aan het voorzien (ben ik van alle waarschuwingen af). Ik rip ze met DVD decrypter, ik haal er extra audio streams die ik toch niet nodig heb af met DVD shrink 3.1 tot ik een mooie folder over hou met allemaal .vob bestandjes die ik graag met DVD architect 2.0 op een dvd'tje wil zetten met eigen menu. Lekker dat je met Architect makkelijk .vob bestanden kan importeren.

Alles goed tot hier.

De eerste 3 dvd's die ik samenstelde waren geen probleem. Bij mijn laatste dvd begint DVD architect echter moeilijk te doen. Op deze laatste DVD komen .vob bestanden met een Dolby Digital (48kHz) audio formaat. Mijn vorige bestanden hadden allen het LPCM formaat, wat super werkte, echter met dit Dolby Digital formaat komt de audio stream ineens bij DVD Architect niet meer door! Je ziet nog wel beeld, maar de audio is weg gevallen.
Ik weet zeker dat de .vob bestanden met Dolby Digital wel een goede audio stream hebben, want PowerDVD speelt ze perfect af.

Wat is het probleem van DVD Architect dat hij de audio stream niet wil herkennen?

Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen......

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Heb je voor de DD plug-in geen apparte licentie nodig? Dit is n.l. wel het geval bij een aantal andere paketten.

Verwijderd

Topicstarter
en hoe zou ik deze licentie kunnen krijgen?