irda van pda op pc gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-02 10:14
ik heb dus een nokia 7250 en nu wilde ik graag via nokia pc suite (die ik van de nokia site heb gedownload) plaatjes overzetten en beltonen van pc naar telefoon overbrengen. Maar Ik heb hier geen datakabel en ik heb ook geen irda op mijn pc zelf. Wel heb ik hier een pda (Medion md 40600) met infrarood. Daarmee kan ik niks naar de telefoon sturen. Ik kan wel agenda punten van telefoon naar pda sturen. Maar dit komt waarschijnlijk omdat ik geen nokia pc suite op de pda heb ;). Nu wilde ik dus de irda van de pda op mijn computer gebruiken dus. Dus dat ik dan via nokia pc suite van alles met mijn telefoon kan doen. Weet iemand hier hoe dat werkt? Ik heb al heel veel gezocht. Hier op GoT maar ook op google. En kan op beide niks vinden.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:20

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik denk dat je het beste een IR-dongle (usb of serieel) voor je pc kunt kopen, dan kan pcsuite direct met je 7250 communiceren.
Voor pda's heeft Nokia geen pcsuite gemaakt (volgens hun website), je zou dus opzoek moeten gaan naar synchronisatie software voor op de pda.
Toch lijkt die stap mij niet handig, als je uiteindelijk met Outlook op je pc wilt communiceren, dan moet je dat via 2 programma's doen, eerst de 7250 met de pda synchroniseren en daarna de pda met de pc :?
Dan is zo'n IR-dongle een stuk simpeler :7

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren

• pc_wracker
Ja maar dat kost geld. En aangezien ik dit spul al heb d8 ik, even proberen daarmee;) kijken of het daarmee lukt.

• pc_wracker
schop