Toon posts:

mp3 speler met fm radio in de speler ipv oordopjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mp3 speler met de radio niet in de oordopjes maar in het apparaat zelf. Bestaat dat uberhaupt? Ik heb al hier op got gezocht en heel wat bekendere merken afgelopen maar zover ik kan zien (en dat is vaak moeilijk vast te stellen) hebben ze allemaal de radio in de oordopjes.
Maar ik kan me haast niet voorstellen dat er niet eentje is die de radio wel in het apparaat zelf heeft en dat hoor ik dan graag van jullie

Verwijderd

Huh???
Volgens mij hebben de meeste nieuwe MP3-spelers met FM radio die radio gewoon in 't kastje zelf hoor. Mijn Samsung Yepp YP-T5 tenminste wel. Fantastisch dingetje trouwens!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-07 07:11

Nik

Willekeurige schreeuw: Packard Bell AudioDream / Audiokey FM ;)

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

MSI Mege player 515 ;). Met leuke en handige "oordopjes" (voor iedereen natuurlijk weer anders).

Self reflection is the school of wisdom

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-07 19:42
Vreemd. Ik ken juist geen spelers die hun radio wel in de oordopjes hebben. Zou ook wel raar zijn. Vervang je de oordopjes is je radio meteen weg.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:18

Piggen

Lekker bakkie

Dat is over het algemeen ook alleen maar bij budget mp3spelers. Van Aiptek enzo.
Bij wat duurdere spelers zit de radio meestal in de speler zelf.

[ Voor 30% gewijzigd door Piggen op 27-12-2004 22:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Misschien zit de radio niet in het dopje zelf maar meestal wel in het draadje naar de oordopjes. Als je de oordopjes vervangt is dan inderdaad de radio weg. De mycom mp3 speler heeft dit, de msi megastick dacht ik ook, en alle cheap-ass spelers die iedereen nu voor 60 euro bij elke electronica boer haalt hebben het ook allemaal.

de samsung YP staat niet in de pricewatch, de MSI megaplayer wel maar liefst zou ik iets onder de 75 euro hebben voor 256MB.
Is van die MSI de radio een beetje ok?
Die MSI ziet er wel aardig uit en niet AL te duur.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 09:10 ]

Verwijderd

Die Samsung YP-T5V valt ietsje boven jouw budget (ongeveer het dubbele)...
Maar hij biedt ook best wel veel:
- Erg goede oordopjes (vergelijkbaar met de duurdere Sennheiser exemplaren)
- Prima FM radio. Ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal, maar in de trein geeft 'ie nog prima stereo ontvangst waar ik bij m'n Aiwa CR-D500 (4x zo groot) al lang op mono moest overschakelen.
- Memorecorder
- Direct opnemen in MP3 via z'n line-in
- Te gebruiken als USB memory stick
edit:
- En met de laatste firmware update ondersteunt 'ie ook nog 's OGG Vorbis! :)

Maar als je je budget ietsje kunt oprekken zou ik 's kijken naar de speler van SanDisk. Kan ietsje minder dan die YP, maar kost ook maar €90 bij Dixons (en da's meestal niet de goedkoopste zaak).
Al zou ik zelf dan wel de oordopjes vervangen door eentje die de boel wat beter weergeeft, maar dat geldt voor alle budget-spelertjes.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 15:53 ]

Verwijderd

Bij wat duurdere spelers zit de radio meestal in de speler zelf.
Bij de goedkoopste MP3 spelers zit de FM radio met de hoofdchip + aanverwante componenten in het spelertje zelf.
[rml]euss in "Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Al..."[/rml]

De koptelefoon functioneerd bij al dergelijke spelers als antenne. Met een andere koptelefoon blijft hij gewoon werken (vaak zelfs beter als met de bijgeleverde prut).
Pagina: 1