Toon posts:

[FireFox] Highlights

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Raar probleem met firefox op mijn gentoo machine...

Als je op bijvoorbeeld "File" of "Edit" of "View" klikt dan wordt het gene waar je muis opstaat vaak "gehighlight". (Text en achtergrondje krijgen een ander kleurtje)

Nu werkt dit bij alle programma's perfect, behalve met firefox. Als ik nu File aanklik, wordt het wel gehighlight, maar de text en achtergrond zijn wit, oftewel, ik zie alleen een witte balk..

Foutje in FireFox waar meer mensen last van hebben?? Alles staat op default instellingen...

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

hmm, ik ben een Fedora User met een hele lichte Apple theme, en gebruik gewoon de packages van mozilla.org (Firefox van RPM vind ik onzin, werkt lekker as-is, blijft Redhat maar met z'n takken vanaf :)), en ik heb daar geen last van. Welke windowmanager is het precies?

Schaadt het niet, dan baat het niet

Verwijderd

Topicstarter
Metacity (standaard geleverd tijdens het installeren van Gnome via "emerge" van gentoo)

• sjokki
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Firefox interpreteert de GTK2-themes niet helemaal juist. Ik heb hetzelfde probleem ook gehad met mijn GTK2-theme en heb het opgelost door dat theme te veranderen. In /usr/share/themes/<Naam van theme>/gtk-2.0/gtkrc heb ik de waarde van fg[SELECTED] veranderd.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, dat werkt!