Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Buyer's guide betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er over te denken om een high-end game systeem aan te schaffen. Ik zie dat aanbevolen lijstje natuurlijk wel zitten maar ik wilde even zeker weten dat ik dan niet afgezet wordt. Het blijft veel geld natuurlijk.

Kan iemand me gerust stellen/ Ervaringen iemand?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Nee niemand kan je gerust stellen :)
Zeker weten doe je het nooit.

Als je het op safe wil zpelen => haal je spullen af :)
Kan er weinig misgaan :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• b..RAM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:57
Wie, wat waar maar vooral hoe zou er afgezet moeten worden bij een bbg :?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Voor dergelijke topics is Buyers Zone niet bedoeld
Zie ook de Buyers Zone FAQ *laatste update - 15-07-2004*

Overigens kan ik je natuurlijk wel vertellen dat we ons uiterste best doen om de Best Buy Guides zo nauwkeurig mogelijk samen te stellen, maar dat het wel jouw verantwoordelijkheid blijft om nog even te checken dat je niets over het hoofd gezien hebt. Als je wat geduld hebt kun je overigens nog heel even wachten op de Best Buy Guide van januari 2005 die binnen een weekje zal gaan verschijnen als alles goed gaat :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:02
Atlas schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:58:
Nee niemand kan je gerust stellen :)
Zeker weten doe je het nooit.

Als je het op safe wil zpelen => haal je spullen af :)
Kan er weinig misgaan :)
Ik denk dat hij doelde op de best-buy guides op de frontpage, niet om de shop surveys?

En als je een systeem volgens die lijsten samensteld heb je zeker geen slecht systeem natuurlijk. Het kan altijd beter, maar qua prijs/specs zitten die best-buy PC's goed in elkaar :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Helaas is Buyers Zone niet bedoeld voor dit soort vragen. Zoals in de Buyers Zone FAQ terug te vinden is, is dit forum uitsluitend bedoeld voor vragen en/of meldingen/opmerkingen over de Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod zelf, het is dus geen forum waar je terechtkunt met al je vragen ivm 'zaken kopen'.

Topic gaat dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.