Toon posts:

Mobile Phone Tools?????

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Na een onvrijwille re-installatie van XP ben ik MPT kwijtgeraakt. Deze heb ik destijds gedownload op motclub.

Op motclub kan ik, na me eerst geregistreerd te hebben, wel een spaanstalige versie downloaden. Maar je raadt het al! Ik spreek geen Spaans.

Heeft iemand voor mij nog een Engelstalige(of Nederlandse uiteraard) versie van MPT? Of weet iemand waar ik die nog kan downloaden?

Mocht je een ander programma hebben om data te wisselen dan is dat natuurlijk ook welkom.

Alvast mijn dank!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20
Heb even voor je gegoogled en kwam ondere andere hier uit, hopelijk heb je er iets aan.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56

r0b

Je mag deze vraag ook wel in je andere topic stellen hoor: Trage en langzame V525... ;)

Mobile PhoneTools is overigens niet gratis, dus ik verwacht niet dat het op prijs gesteld wordt dat je hier om dit programma vraagt.

Verwijderd

Topicstarter
Dacht allereerst dat je per onderwerp een andere topic moest starten.

Ten tweede dacht ik dat MPT gratis was. Tenminste, ik heb andere topics gelezen waar hier ook over gesproken werd en er links genoemd werden.

Maar goed. MPT is niet meer verkrijgbaar naar mijn idee....

Verwijderd

Topicstarter
®Otto schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:24:
Heb even voor je gegoogled en kwam ondere andere hier uit, hopelijk heb je er iets aan.
Hij werkt niet Otto.... Heb overigens ook veel op Google gekeken maar zonder resultaat...

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56

r0b

Ik zie dat een aantal oudere versies inderdaad gratis zijn.
Dit betreft versie 1.23

Beschikbaar: hier

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

hoe goed heb je gezocht als iedereen binnen een paar minuten met allerlei linkjes aan komt zetten? ...

anyway, opgelost dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.