Toon posts:

[Word 2003] Reference Manager werkbalk functioneert niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor het genereren van referentielijsten in wetenschappelijke publicaties gebruik ik Reference Manager versie 10. Na installatie van het programma is er een extra werkbalk beschikbaar in Word 2003. Na een herinstallatie van mijn systeem functioneren de knoppen op de Reference manager werkbalk niet meer. De balk verschijnt zonder problemen bovenin Word; er gebeurt alleen niets als ik op de buttons van de werkbalk klik. De beveiligingsinstelling voor macro's staat op "laag" en Visual Basic Scripting is geactiveerd. Ik draai Windows XP Prof SP1a en oa Norton Internet Security 2005. Ik kan er maar niet achter komen waarom de werkbalk niet functioneert, terwijl het voorheen in eenzelfde configuratie wel werkte. Overigens wordt de werkbalk in de vorm van een Word-sjabloon geladen. Heeft iemand suggesties?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Misschien staat het sjabloon op slot? Even de sjabloon-werkbalk openen en het slotje van protect-document checken dus.

Afbeeldingslocatie: http://word.mvps.org/Images/OtherPics/ProtectForm.gif

edit:
Oeps! Nevermind.. dit heeft bij nader inzien natuurlijk niets met forms te maken; nog nie helemaal wakker geloof ik :/

[ Voor 29% gewijzigd door Ook op 28-12-2004 08:25 ]

Wees consequent, maar niet altijd

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Komt de reference manager wel voor in het menu?

Tools --> Templates and Add-ins...

Overigens als ik ga zoeken bij Google naar de de Reference Manager in combinatie met niet werkende knoppenbalk/buttons zie ik de nodige resultaten. Wellicht kan je daar nog een tussen kijken?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, Reference Manager komt wel voor in de werkbalken. Dat was ook het probleem niet, alleen de niet functionerende buttons. Overigens geeft de zoekactie op Google (die ik natuurlijk allang had uitgevoerd) niet het gewenste resultaat. Natuurlijk krijg je allerlei hits als je de losse woorden "not" en "working" als zoekcriteria gebruikt. De zoekterm "buttons not working" geeft geen hits.