Toon posts:

[outlook 2003] extra postvak synchroniseert niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op m'n laptop een exchange-server account ingesteld en bij tabblad "Geavanceerd" een extra postvak geopend.
Nu krijg ik gewoon 2 rijtjes met mappen (dus 2x postvak in, uit, agenda etc.) en dat was ook de bedoeling, maar dat extra postvak wordt dus niet gesynchroniseerd, dus als ik offline werk kan ik mail uit dat extra postvak niet lezen ik krijg dan deze melding:

"Kan de map niet weergeven. Microsoft Office Outlook kan geen toegang verkrijgen tot de opgegeven maplocatie. De bewerking kan niet worden uitgevoerd omdat de verbinding met de server off line is."

Is dit een bekend probleem en kan ik dus gewoon alleen maar mails van het hoofdpostvak offline lezen of zou het gewoon moeten kunnen werken wat ik wil?

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee?

Verwijderd

Alleen het hoofd exchange account wordt gesynchroniseert. Extra postvakken opent hij rechtsreeks van de server.

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

vanaf 2003 wordt toch local gecashed... kijk eens of dat aan staat rmk op postbus -> eigenschappen Postvak -> knopje geavanceerd -> tab geavanceerd -> vinkje aanzetten bij cash gebruiken. En op zelfde tabblad onderaan instellingen offline werken -> kijk of daar alles goed staat.
Vergelijk dit eens met beide postvakken.

Ik neem trouwens aan dat je een postbus koppelt van een andere user, ik weet niet 100% zit of er dan extra machtigingen uitgedeelt moeten worden voor jou user in dat geval.

euh...ja