hallo
iemand een idee hoe ik zo makkelijk en goedkoop mogelijk mijn satelliet receiver (scart) op mijn tft scherm kan aansluiten?
ik heb sinds kort een pixelview playtv
hiermee kan ik tv kijken op mijn tft scherm
nu kan ik een antenne aansluiten via coax, en dat werkt. Ook is er S-video, composite video RCA, RCA audio en Y, Cb, Cr component input mogelijk op de playtv
maar mijn satelliet receiver heeft alleen een scart uitgang
en nu heb ik een verloopkabeltje gekocht die van scart een audio L+R en een Video out maakt.
dit aangesloten op de playtv en ik dacht: schakelaar op tv/av en ik heb beeld
maar helaas
zenders zoeken lukt ook niet
iemand een tip? ik heb wel een kabel gezien scart-vga, maar daarbij wordt niet geconverteerd. weet iemand of dit werkt? of dat het met mijn play tv geval moet lukken ?
bvd
gr
rob
iemand een idee hoe ik zo makkelijk en goedkoop mogelijk mijn satelliet receiver (scart) op mijn tft scherm kan aansluiten?
ik heb sinds kort een pixelview playtv
hiermee kan ik tv kijken op mijn tft scherm
nu kan ik een antenne aansluiten via coax, en dat werkt. Ook is er S-video, composite video RCA, RCA audio en Y, Cb, Cr component input mogelijk op de playtv
maar mijn satelliet receiver heeft alleen een scart uitgang
en nu heb ik een verloopkabeltje gekocht die van scart een audio L+R en een Video out maakt.
dit aangesloten op de playtv en ik dacht: schakelaar op tv/av en ik heb beeld
maar helaas
zenders zoeken lukt ook niet
iemand een tip? ik heb wel een kabel gezien scart-vga, maar daarbij wordt niet geconverteerd. weet iemand of dit werkt? of dat het met mijn play tv geval moet lukken ?
bvd
gr
rob