Toon posts:

[XP] Geen internet op profiel met beperkte rechten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de verbinding met internet. Er zijn 3 profielen.
1 profiel is beheerder van de computer en 2 profielen hebben beperkte rechten

Op het beheerdersprofiel heb ik gewoon internet en werkt alles correct.
Het probleem is dat ik op de 2 profielen met beperkte rechten geen internet heb.

Als ik de 2 profielen ook beheerdersrechten geef dan kunnen ze wel internetten. Ik denk dat
het probleem in de rechten zit ofzo. Ik heb op GoT gezocht maar ik heb geen antwoord kunnen
vinden.

Alvast bedankt !!!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welkom op Got daveytersteeg,

Op GoT is het de bedoeling dat je voordat je een topic opent een uitgebreide analyse maakt van het probleem. Ook uitgebreid zoeken op GoT en met bijvoorbeeld google hoort daarbij. In de startpost willen we dan graag zien wat je al hebt geprobeerd, wat daar eventueel met welke foutcodes niet aan lukte....

Heb je bijvoorbeeld dingen zitten veranderen in de security policies? De ntfs-rechten aangepast, og op een andere manier dingen getweakt?

Zit deze pc rechtstreeks aan internet, of internet je via NAT of een proxyserver? Kan je wel sites pingen op naam of ip ?

Lees Registratievoorwaarden en faq welke je net hebt gelezen toen je je registreerde nog eens goed door. Ook Windows Operating Systems - FAQ zal wellicht wat nuttige tips bevatten :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht op google maar ik kan er niks over vinden.

Ik heb geen dingen veranderd in de policies of iets dergelijks.

pingen naar een site lukt ook niet, behalve als ik beheersrechten heb. Dan lukt het wel.

De PC zit rechtstreeks op internet. Heb ook al geprobeerd de windows firewall uit te schakelen maar dan blijft het probleem zich nog steeds voor doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 12:59 ]