Ik zie de laatste tijd steeds vaker toetsenborden waarvan de layout,
mijns inziens, toch redelijk verkloot is.
Dat het stukje boven je pijltjes tegenwoordig gedraaid moet zijn begreep ik al niet (ruimtewinst ZOU 1 cm ofzo kunnen zijn, maar dan kunnen ze net zo goed de rand van het toetsenbord wat dunner maken), maar als ze in dat stukje dan ook nog eens toetsen weg gaan laten begrijp ik er helemaal niks meer van. De Insert-toets, die er dus al weet ik hoe lang zat, is dus weg en de Delete-toets is dus 2 keer zo groot geworden.
Zie bv.
en
(plaatje effe van Neo-Phyte gepikt uit dat andere topic wat nu toevallig loopt over keyboards).
Bij andere toetsenborden, waar dit blokje dus niet gedraaid is, heb ik ook al gezien dat ze bij sommige modellen de Insert-toets voor het gemak maar even hebben weggehaald en de Delete-toets 2 x zo groot hebben gemaakt.
Ik kan me voorstellen dat de Insert-toets nogal eens gebruikt wordt tijdens 't tekstverwerken om een stukje tekst te overschrijven. Als je nu naar 't numerieke deel moet gaan met je hand, waar nog zo'n toets zit, is dat toch niet handig?
Iemand een idee waarom?
mijns inziens, toch redelijk verkloot is.
Dat het stukje boven je pijltjes tegenwoordig gedraaid moet zijn begreep ik al niet (ruimtewinst ZOU 1 cm ofzo kunnen zijn, maar dan kunnen ze net zo goed de rand van het toetsenbord wat dunner maken), maar als ze in dat stukje dan ook nog eens toetsen weg gaan laten begrijp ik er helemaal niks meer van. De Insert-toets, die er dus al weet ik hoe lang zat, is dus weg en de Delete-toets is dus 2 keer zo groot geworden.
Zie bv.
en
(plaatje effe van Neo-Phyte gepikt uit dat andere topic wat nu toevallig loopt over keyboards).Bij andere toetsenborden, waar dit blokje dus niet gedraaid is, heb ik ook al gezien dat ze bij sommige modellen de Insert-toets voor het gemak maar even hebben weggehaald en de Delete-toets 2 x zo groot hebben gemaakt.
Ik kan me voorstellen dat de Insert-toets nogal eens gebruikt wordt tijdens 't tekstverwerken om een stukje tekst te overschrijven. Als je nu naar 't numerieke deel moet gaan met je hand, waar nog zo'n toets zit, is dat toch niet handig?
Iemand een idee waarom?
[ Voor 18% gewijzigd door Dancing_Animal op 27-12-2004 20:33 ]