Toon posts:

Advies aankoop muis (voor een gamer)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ladies and Gentlemen,

ik ben van plan om momenteel een nieuwe muis te gaan kopen, maar ik ben er nog niet helemaal aan uit welke ik wil gaan kopen. Ik speel veel games en de prijs maakt me niet zoveel uit.

Ik heb begrepen dat de Logitech MX1000 (laser) momenteel DE muis voor gamers is, is dit ook zo ? Zijn er betere muizen, moet ik nog even wachten omdat er een betere muis aan zit te komen ?

Het enige minpuntje wat ik in de MX1000 zie is dat deze draadloos is en op een batterij werkt.

Graag jullie advies over wat ik zou moeten kopen, alvast enorm bedankt ! _/-\o_

Groeten,
ForumRaptor

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

zelf wil ik geen draadloze muis. Ik zou voor de MX510 gaan..

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38

Erazzzer

Fear me, I'm German!

MX1000 dè gamersmuis? Lijkt me niet bepaald. Het is een vrij lompe muis en draadloos inderdaad. Ahoewel het draadloze mij persoonlijk niet stoort. Zelf game ik met de MX700, gewoon de draadloze MX510. Maar dè gamemuis zal wel de Razor zijn :)

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:54

The_Scarabial

MTB for life!

mx1000 schijnt crap te zijn voor gamen, de diehard gamer prefereert volgens mij altijd nog een draad :D. ik zou ook voor de MX510 gaan of voor de Razor Diamondback http://www.razerzone.com/diamondback.html

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-02 11:26

ScSi

Belg.

Ik wacht op deze

Verwijderd

logitech had vandaag nieuwe muis aangekondigd (kijk fp) maar ik zou mx510 aanraden. lees reviews en beslis zelf :)

niet spuit 11 maar 12 :X :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 19:41 ]

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Waarom maken we eigenlijk niet gewoon een centraal Microsoft/Logitech/Razer muizen topic?

Verwijderd

kan evt. nog even duren. al heb je het geduld zou ik ZEKER voor die gaan, anders de MX510 (die ik al heb en een groot fan van ben :P)

• iglo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04-2025
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:33:
Ladies and Gentlemen,

ik ben van plan om momenteel een nieuwe muis te gaan kopen, maar ik ben er nog niet helemaal aan uit welke ik wil gaan kopen. Ik speel veel games en de prijs maakt me niet zoveel uit.

Ik heb begrepen dat de Logitech MX1000 (laser) momenteel DE muis voor gamers is, is dit ook zo ? Zijn er betere muizen, moet ik nog even wachten omdat er een betere muis aan zit te komen ?

Het enige minpuntje wat ik in de MX1000 zie is dat deze draadloos is en op een batterij werkt.

Graag jullie advies over wat ik zou moeten kopen, alvast enorm bedankt ! _/-\o_

Groeten,
ForumRaptor
Is heel persoonlijk: gewoon uitproberen in de winkel. Wat ik te gek vind, is voor jou niets. De ene hand is ook anders dan de andere. Wat die batterijen betreft: doe er oplaadbare batterijen in van minimaal 2100 mAh. Deze zitten ook vaak in fotocamera´s. Ik heb zelf een ( al wat oudere ) Logitech cordless optical mouse en doe gemiddeld 3 week met een setje batterijen. Moet er eerlijkheidshalve wel bij vermelden dat ik niet veel game. :z Dit is ook te ondervangen door met 2 setjes batterijen te werken. :O

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:25

FlashBang

Hoi.

Razer Diamondback is dè gamersmuis.
btw die nieuws: Prototype Logitech-muis met 1600dpi gesignaleerd is gewoon hetzelfde als de Diamondback maar komt later uit, verder zelfde specs (ongeveer)
Pagina: 1