Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Voor T.net zijn er als 't goed is geen plugins nodig, afgezien van een sporadische flash-banner ofzo, maar ook zonder Flash-plugin doet T.net het prima.
Misschien je IE updaten?
Misschien je IE updaten?
Out of the box moet je met ie gewoon t.net kunnen benaderen hoor. Lijkt me eerder dat ie een beetje de weg kwijt is. Heb je iets van foutmeldingen gehad met installeren?
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
geen foutmeldingen
heb ondertussen firefox geinstalleerd daar werkt ie wel goed mee
dus IE gaat de kast in
heb ondertussen firefox geinstalleerd daar werkt ie wel goed mee
dus IE gaat de kast in
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Win2000 heeft out of the box IE5.0 - en die versie IE wordt niet meer aktief ondersteund op GoT (vandaar de schoonheidsfoutjes). Upgrade je browser...
Intentionally left blank
Verwijderd
De nieuwe template werkt niet goed met IE5? Nofi, maar dat vind ik vrij kwalijk. IE 4 kan ik me voorstellen, maar 5 moet echt nog gewoon werken imo..crisp schreef op maandag 27 december 2004 @ 18:06:
Win2000 heeft out of the box IE5.0 - en die versie IE wordt niet meer aktief ondersteund op GoT (vandaar de schoonheidsfoutjes). Upgrade je browser...
IE6 is alweer meer dan 3 jaar oud... en er zitten al zoveel fouten in.. dan vind ik niet dat IE5 nog ondersteund hoeft te worden hoorVerwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 18:09:
[...]
De nieuwe template werkt niet goed met IE5? Nofi, maar dat vind ik vrij kwalijk. IE 4 kan ik me voorstellen, maar 5 moet echt nog gewoon werken imo..
Hij werkt wel, maar heeft wat schoonheidsfoutjes. Niet zo gek als je bedenkt dat die browser > 5 jaar oud is, en we juist proberen hier op GoT nieuwere webdesigntechnieken toe te passen. De CSS ondersteuning van IE5 (hell, van IE in het algemeen) is om te janken zo slecht, en dan heb ik het nog niet eens over de veiligheidslekken (met IE5 ben je zeker 10x zo vulnerable als met IE6 + alle patches).Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 18:09:
[...]
De nieuwe template werkt niet goed met IE5? Nofi, maar dat vind ik vrij kwalijk. IE 4 kan ik me voorstellen, maar 5 moet echt nog gewoon werken imo..
Officiele ondersteuning vwb IE hebben we derhalve gelimiteerd tot IE5.5 en IE6 - daarin kan je tenminste nog een beetje om de tekortkomingen heen hacken.
Zeker van tweakers mag je verwachten dat ze hun software up-to-date houden, en daarnaast zijn er meerdere en betere alternatieven voor IE.
Intentionally left blank
Norton personal firewall erop zeker??7th-Phoenix schreef op maandag 27 december 2004 @ 18:00:
Ik heb net een nieuwe harde schijf in mijn computer gezet en ben nu dus alles opnieuw aan het installeren.
Maar nu loopt direct al hotmail.com vast als ik een email wil lezen en gathering.tweakers.net laadt niet volledig.
Andere websites waar ik tot nu gekeken heb doen het wel gewoon.
Ik kan dus ook geen screenshot van tweakers.net maken omdat ik alles nog moet installeren.
De bovenste balken laden niet en de smileys onder het venster waar je dus je bericht intypt ziet er niet uit. De formaten kloppen van geen kant.![]()
Weet iemand welke "plug ins" voor IE moet downloaden om o.a tweakers.net goed te laten laden?
Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS
Pagina: 1