Toon posts:

Athlon XP 2400 Thorton unlocken werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer mn Athlon XP 2400 Thorton te unlocken (zowel multiplier als mn cache) maar ik heb 0 resultaat. Ik heb de pinguide op
http://www.ocinside.de/go...op/pinmod/amd_pinmod.html
Gebruikt. De pootjes heb ik verbonden mbv een tandenstoken en silver lak. Ik meet tussen de 0,1 en 0,5 ohm tussen de pootjes met een multimeter. Dat lijkt mij toch wel goed dan.

Maar mn multiplier blijft op 15 staan wat ik ook doe. En mn extra cache blijft ook gelocked.

Heeft iemand mischien een verklaring waarom het niet lukt?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:53

Thandor

SilverStreak

Welke week is de CPU :?

De gewone desktop CPU's van na week 40 van 2003 zijn locked. Die kun je dus niet meer unlocken.
Een AMD Athlon XP-M (Mobile) is wél standaard unlocked :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
Ik niet meer precies wanneer ik heb heb gekocht. Ik had begrepen dat voor die tijd die je noemde ze niet gelocked waren, en van daarna dat je ze met die pins kon unlocken. Heb ik dit dan verkeerd berepen?

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-02 18:23
Jepz, dat heb je verkeerd begrepen :) Je zou em eventueel wel kunnen modden tot een Mobile geloof ik.

Het weeknummer staat ook op je CPU, tussen al die brabbelcodes... Staat wel ergens op het forum hoe je dat moet lezen (search...)

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09-2025
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 17:56:
Ik niet meer precies wanneer ik heb heb gekocht. Ik had begrepen dat voor die tijd die je noemde ze niet gelocked waren, en van daarna dat je ze met die pins kon unlocken. Heb ik dit dan verkeerd berepen?
Het staat op de processor uit welke week hij is ;)
edit: dat was dus al gezegd :X

[ Voor 5% gewijzigd door Dupje op 27-12-2004 19:32 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Jup, staat in de core-code uit welke week het is :) Verder is het allemaal best wel uitgebreidt besproken dit :) Daarom dicht :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.