Toon posts:

[XP] Systeem fonts herstellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Al jarenlang installeer ik een hele cd met fonts op pc's na een nieuwe installatie. Zo nu ook op mijn Windows XP Home computer. Alles werkt naar behoren op één ding na: de systeem fonts van Microsoft zijn anders dan voorheen.

Ik vermoed dat ze overschreven zijn. Is er een truc om dit simpel op te lossen? (Ik had helaas geen backup van de oude fonts gemaakt)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Powertoys for Windows XP > Tweakui > Repair Font Folder misschien?

ARME AOW’er

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Heb je nog een system restore point? Wat kan je met Google of de GoT search allemaal over dit onderwerp vinden? Op GoT verwachten we dat je eerst zelf het een en ander zoekt en probeert alvorens een topic te openen :) Lees alles hierover en meer in Windows Operating Systems - Policy :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet namelijk niet waar ik moet beginnen. Verder heb ik geen restore points. Het is volgens mij iets heel simpels, maar ik kijk er denk ik finaal overheen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:14:
Ik weet namelijk niet waar ik moet beginnen. Verder heb ik geen restore points. Het is volgens mij iets heel simpels, maar ik kijk er denk ik finaal overheen.
Maar wat heb je zelf allemaal al gezocht en gevonden? Dat is erg belangrijk om te weten. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je met wat zoektermen op Google niet iets gerelateerds bent tegengekomen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters