Hallo allemaal,
Ik ben een website aan het maken in dreamweaver MX. Maar nu wil ik een tabel precies in het midden hebben van een andere tabel. Ook wil ik de hoogte en breedte 80% hebben.
Ik heb dit dus gemaakt alleen Internet explorer zet de tabel helemaal aan de boven rand van de tabel die er buiten ligt, hij is dus niet verticaal gecentreerd. Maar in in firefox doet hij dit wel keurig netjes. Ik snap het niet meer
Ik heb al gezocht in het forum en geprobeerd maar bij mij werkte het niet.
Iemand een oplossing?
Ik ben een website aan het maken in dreamweaver MX. Maar nu wil ik een tabel precies in het midden hebben van een andere tabel. Ook wil ik de hoogte en breedte 80% hebben.
Ik heb dit dus gemaakt alleen Internet explorer zet de tabel helemaal aan de boven rand van de tabel die er buiten ligt, hij is dus niet verticaal gecentreerd. Maar in in firefox doet hij dit wel keurig netjes. Ik snap het niet meer
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <html>
<head>
<title>untitled</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css"href="styles/style.css" />
</head>
<table width="754" height="100%" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr bgcolor="#000000">
<td height="115" colspan="2" class="header"> </td>
</tr>
<tr>
<td width="169" height="380" bgcolor="#CCCCCC" class="menu"> </td>
<td width="585" bgcolor="#0066FF" class="center"> <table width="80%" height="80%" border="0" align="center" valign="middle" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr>
<td bgcolor="#99FF99"> </td>
</tr>
</table></td>
</tr>
<tr bgcolor="#660000">
<td height="70" colspan="2" class="bottom"> </td>
</tr>
</table>
</body>
</html> |
Ik heb al gezocht in het forum en geprobeerd maar bij mij werkte het niet.
Iemand een oplossing?