Fifa 2005 Resolutie Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 07:57
mijn probleem is dus dat er hier eens de resolutie te hoog is ingesteld van fifa 2005 en de monitor kan dat niet aan ---> zwart beeld. Mijn vraag is nu dus weet iemand hoe je de standaard instelling terug kan krijgen?

Ik weet dat je bij sommige spellen een config bestand kan deleten maar weet dat bij fifa niet. Re-instal heb ik ook al gedaan had geen effect :-(

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:07
Kon je FIFA spellen niet altijd van te voren grafisch instellen, dus voordat je het spel daadwerkelijk opstart? Of iets als een veilige modus ervoor.

En bij een reinstal moet je er natuurlijk wel op letten dat je alles hebt gedelete, als je gewoon uninstall doet die in de map zit dan bewaart ie vaak nog de instellingen.

The devil is in the details.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
December, dat kon wel, maar tegenwoordig niet meer :)
Mr Double B, gooi het bestand config.dat eens weg in de map: FIFA 2005\data\system
of het bestand A. Settings in de map: Documents and Settings\naamvanuser\My Documents\FIFA 2005\A. Settings
of config.dat in de map: Documents and Settings\naamvanuser\My Documents\FIFA 2005\user

Wel eerst even de bestandjes backuppen :)