Toon posts:

Speedtouch 510 kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een probleem,

Mijn router deed een paar dagen geleden heel raar, eerst gaf hij een raar hoog geluid en toen ik later keek was het alleen maar het middelste lampje rood.
Nu doet hij het weer, maar hij maakt nog steeds dat rare hoge geluid? Wat is er mis met dat ding? zal ik hem inruilen?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:40:
hallo ik heb een probleem,

Mijn router deed een paar dagen geleden heel raar, eerst gaf hij een raar hoog geluid en toen ik later keek was het alleen maar het middelste lampje rood.
Nu doet hij het weer, maar hij maakt nog steeds dat rare hoge geluid? Wat is er mis met dat ding? zal ik hem inruilen?
Dadarkman,

Als je de moeite genomen had om hierop te zoeken, was je vast wel zelf een aantal topics tegen gekomen... Dit is inderdaad een bekend probleem en een teken dat er een grote kans op een defect modem.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
owh...thx
(owhjaah...zoiets heet modum)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-04 10:18
dit is een typisch geval van het overlijden van je modem! er zijn zat topics over! even zoeken met de search functie en je hebt er zo een paar te pakken ;)

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-03 09:58
Hier heb ik ook last van. Ik zette hem eerst altijd uit na gebruik, maar dat durf ik nu niet meer. Als ik dit doe ben ik nl. een kwartier bezig om hem weer aan te krijgen (constant voedingsstekkertje erin, voedingsstekkertje eruit totdat ie het doet). Bij mij komt er ook een raar hoog geluid uit. Ik heb dit bij iemand anders ook al eens gehad. Deze speedtouch deed op een gegeven moment niks meer, en is toen gratis vervangen door een nieuwe. Ik ga dit binnenkort ook doen, want dit zal vast niet goed zijn.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-05 19:58

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Even zoeken en je had het volgende vast wel gevonden:
[rml][ speedtouch] irritante piep en andere kwalen[/rml]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:08

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Welk productnummer heeft da modem?

edit:
Zeg dan geen Thomson Speedtouch 510 maar ut nummer wat begint met 3EC of DSL is ut een 3EC(186****) dan verbaast het me nix is het een DSL(BA6**MP) dan verbaast mij dat!

Draai ut modem om en gij zult vinden! ;)

[ Voor 84% gewijzigd door lSltAlKeR op 27-12-2004 16:23 ]

Speedtouch freak

Verwijderd

Topicstarter
waar staat dat nummer op je modum?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 17:41

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kom op zeg, het niveau van zowel dit topic als van de taal die hier gevoerd word is bedroevend .. dit noem ik geen serieus topic.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.