Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 17:17

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
Nu heb ik op marktplaats een pda gezien. Altijd al een pda willen hebben, gewoon voor de heb (erg hea?)En voor school als agenda e.d. Nu staat er eentje op marktplaats: vp=€50, het betreft een palm IIIc uit 2000 (?)

met:
- serieel cradle
- ac snoer
- boekjes en software

Én er staat er hier eentje op v&a tegen elk aannemelijk bod:

met:
- leren opbergmapje
- cradle
- extra hotsync-kabel
- opvouwbaar toetsenbord
- Palmpix opklikbare digitale camera.

Wat zou hier een knappe prijs voor zijn? Of is het helemaal niet slim hier €50 voor neer te leggen omdat: je er geen ruk mee kunt (wat kan je er nou precies mee behalve, spelletjes, agenda, word), ik heb ook ergens gelezen dat je er een routeplanner op kan zetten met gps, kan dat echt op zo'n oudje?

sorry dat ik zoveel vraag, maar er is weinig over te vinden, ook op de palm forums, die zijn zowieso allemaal pro-palm

[ Voor 5% gewijzigd door Dentheman op 27-12-2004 13:40 ]

Zie ondertitel

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 12:40
ik zou als ik jou was geweoon voor een smartphone gaan. zo'n windows of symbian GSM kun je haast net zoveel mee, en je hebt een apparaat minder op zak.

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:36
GPS is in iedergeval geen doen op zo'n oudje. Begin eens met war reviews te lezen over 't model. Dan weet je wat de mogelijkheden zijn. 50 euro vind ik wel aardig veel voor een palm van ruim vier jaar oud.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een nieuwe (!) zire 21 kost +/- 100 euro, dan ga je toch geen 50 euro voor zo'n tweedehands ding geven ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
Byte_Me schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:45:
ik zou als ik jou was geweoon voor een smartphone gaan. zo'n windows of symbian GSM kun je haast net zoveel mee, en je hebt een apparaat minder op zak.
Weet je wat die kosten :X
GPS is in iedergeval geen doen op zo'n oudje. Begin eens met war reviews te lezen over 't model. Dan weet je wat de mogelijkheden zijn. 50 euro vind ik wel aardig veel voor een palm van ruim vier jaar oud.
Geeft niet, ik heb voorlopig toch nog geen auto ;) Maar de revieuws zijn redelijk lovend, niet slecht iig.
Een nieuwe (!) zire 21 kost +/- 100 euro, dan ga je toch geen 50 euro voor zo'n tweedehands ding geven ?
Maar die heeft geen kleurenscherm :+

Zie ondertitel

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heb zelf een maandje geleden een Palm M130 nieuw bij de belcompany gekocht voor €29!
Dus ik zou nog maar even goed rondkijken. (Hij werkt overigens perfect, ben er erg tevreden mee)

Afbeeldingslocatie: http://www.pencomputing.com/palm/Pen45/p-m130.jpg

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Palm IIIc heb ik ook gehad, navigatie kan je denk ik wel vegeten, te lage specs

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:12
@ TS kijk eens op www.palmclub.nl daar staan een heleboel reviews.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Speedfight schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:00:
Heb zelf een maandje geleden een Palm M130 nieuw bij de belcompany gekocht voor €29!
Dus ik zou nog maar even goed rondkijken. (Hij werkt overigens perfect, ben er erg tevreden mee)

[afbeelding]

met papier mache kun je alles maken!!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
Speedfight schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:00:

[afbeelding]
_/-\o_ Ik ga vanmiddag gelijk de stad in :*)

Zie ondertitel

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
Denman89 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:28:
[...]

_/-\o_ Ik ga vanmiddag gelijk de stad in :*)
De stad in geweest: belcompany heeft 'm niet meer :'( Misschien nog de kijkshop oid.

Zie ondertitel

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 20:20
De IIIc had nogal een korte batterijduur, dus verwacht daar niet teveel van. Ik heb zelf een Sony Clié SL-10 gehad als instapmodel, die was heerlijk. (Ik heb 'm nog steeds, hij 's te koop). Wekenlang op twee penlites.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:43

Boss

+1 Overgewaardeerd

IIIc zou ik 50,- voor geven als ik verzamelaar was en deze ontbreekte nog.

Voor dagelijks gebruik is 50,- echt te veel. Eerste Palm met kleurenschern, dramatische kwaliteit in batterijverbruik. Je kan hem kopen, maar binnen 2 maanden kom je er dan achter dat je meer wilt en dan kan je dan alsnog 100,- neerleggen :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:12
Ik heb zelf een Palm IIIc en ik ben er zeer tevreden over.De LI-ON batterij gaat bij mij ongeveer een week mee.

Verwijderd

die sony wat wil je er voor hebben wil je ff mailen Willemjan_Hendriks@Wanadoo.nl _/-\o_
Pagina: 1