Nu heb ik op marktplaats een pda gezien. Altijd al een pda willen hebben, gewoon voor de heb (erg hea?)En voor school als agenda e.d. Nu staat er eentje op marktplaats: vp=€50, het betreft een palm IIIc uit 2000 (?)
met:
- serieel cradle
- ac snoer
- boekjes en software
Én er staat er hier eentje op v&a tegen elk aannemelijk bod:
met:
- leren opbergmapje
- cradle
- extra hotsync-kabel
- opvouwbaar toetsenbord
- Palmpix opklikbare digitale camera.
Wat zou hier een knappe prijs voor zijn? Of is het helemaal niet slim hier €50 voor neer te leggen omdat: je er geen ruk mee kunt (wat kan je er nou precies mee behalve, spelletjes, agenda, word), ik heb ook ergens gelezen dat je er een routeplanner op kan zetten met gps, kan dat echt op zo'n oudje?
sorry dat ik zoveel vraag, maar er is weinig over te vinden, ook op de palm forums, die zijn zowieso allemaal pro-palm
met:
- serieel cradle
- ac snoer
- boekjes en software
Én er staat er hier eentje op v&a tegen elk aannemelijk bod:
met:
- leren opbergmapje
- cradle
- extra hotsync-kabel
- opvouwbaar toetsenbord
- Palmpix opklikbare digitale camera.
Wat zou hier een knappe prijs voor zijn? Of is het helemaal niet slim hier €50 voor neer te leggen omdat: je er geen ruk mee kunt (wat kan je er nou precies mee behalve, spelletjes, agenda, word), ik heb ook ergens gelezen dat je er een routeplanner op kan zetten met gps, kan dat echt op zo'n oudje?
sorry dat ik zoveel vraag, maar er is weinig over te vinden, ook op de palm forums, die zijn zowieso allemaal pro-palm
[ Voor 5% gewijzigd door Dentheman op 27-12-2004 13:40 ]
Zie ondertitel