Heb een AMD 3400 64-bit ter reparatie. Omdat als de voedingsspanning van de kast word gehaald en er later weer word opgezet wil de computer niet weer opstarten. Pas nadat er een CMOS reset is uitgevoerd met de wel bekende jumper wil de PC weer opstarten. Maar er moet toch een instelling zijn die dit voorkomt. Er zit een KV8 SE Deluxe moederbord in van asus. weten jullie hier raad mee?????
haal het mobo eens uit de kast en pak eens een andere voeding. Dan test je het gewoon even zonder dat het ding in de kast zit. Werkt het dan wel dan hang je de oude voeding eraan, geeft het dan problemen dan kun je ervanuit gaan dat je voeding niet deugt.
Werkt het dan wel dan zou ik eens kijken of het ding niet toevallig ergens sluiting maakt (kans is klein, maar wil je goed troubleshooten moet je het mobo toch uit de kast halen).
Werkt het dan wel dan zou ik eens kijken of het ding niet toevallig ergens sluiting maakt (kans is klein, maar wil je goed troubleshooten moet je het mobo toch uit de kast halen).
Dit ligt niet aan de voeding of kortsluiting want ik heb het met meerdere pc gehad met het zelfde moederbord en die hadden het zelfde probleem! daarom stel ik deze vraag nu ook omdat ik alles al heb uitgesloten
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 16:50 ]