Toon posts:

[IIS6] Exchange 2003 OWA-website opnieuw aanmaken*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste,

ik ben n btje dom geweest. ik heb de "Default Web Site" verwijderd uit mijn iis. Daarmee is dus de mogelijkheid om je email via de webbased Outlook te checken verdwenen, de exchange website is namelijk verwijderd.
Hoe plaats ik deze terug? Ik heb de restorefunctie al geprobeerd, maar dan zet hij een normale versie van iis neer, zonder al die exchange, ConnectComputer, Remote e.d. functies.

help zeer gaarne gewenst!

tnx

bart

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53
Opnieuw IIS installeren misschien?

Verwijderd

Topicstarter
ook dit mocht helaas niet baten:(

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 13:21

mutsje

Certified Prutser

dan moet je alle objecten en dergelijke voor Exchange weer aanmaken. Zie op www.microsoft.com/technet (exchange + IIS + recovery) etc.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:57

Duinkonijn

Huh?

owa kan je met je system manager weer aanmaken --> server naam --> procols --> http

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Even een backup van IIS terugzetten is verreweg de snelste oplossing :)

Ik pas de topictitel aan 'iis probleem server 2003'. Dit geeft niet echt aan wat je probleem is, en hier op GoT verwachten we een duidelijke topictitel. In Algemene gedragsregels (Netiquette) kan je hier meer over lezen. Ook verwachten we dat je eventjes aangeeft wat je allemaal al hebt geprobeerd. Dat tref ik ook niet echt aan in je topic.

Verder is zowel IIS als Exchange (ga er vanuit dat dit ook 2003 is aangezien het op 2003 draait) sotware.:
Windows Operating Systems > Software Algemeen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1