Toon posts:

Kaders in plaats van afbeeldingen in IE6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie bij sommige afbeeldingen alleen maar kaders waar niks inzit... zeg maar kleine vierkantjes... Maar niet op alle internet pagina's... weet iemand misschien hoe ik dit oplos

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT :)

Het lijkt me verstandig om - voor je een vraag stelt - een volgende keer eerst even de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) van het desbetreffende subforum door te nemen, zo ook de GoT-search voor oude vragen&antwoorden. Daar staat vaak (ook in dit geval) al een / het antwoord: IE vertoont geen plaatjes, enkel rode kruisjes?

Helpt dat?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik had er ook naar gezocht... maar in dit geval zijn het geen rode kruisjes maar zwarte kaders om van zeg maar 10x 10 pixels terwijl het veel grotere afbeeldingen zijn...
zoals ik zei vind het ook alleen maar plaats bij bepaalde internet pagins's zoasl www.fok.nl of www.planet.nl als voorbeeld op planet zie ik helemaal geen afbeeldingen... maar alle instellingen staan wel goed... althans dat lijkt mij :)

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
toevallig norton internet security op je pc staan? kan me herrineren dat daar een optie in zat die de afbeeldingen blockt (had ik althans bij prikbord van zeelandnet).

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel Ido... het kwam gewoon door de firewall... mn vriendin had alles op high gezet... je kent het wel he vrouwen.... bedankt :*)