Toon posts:

azureus doet niks

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik download al een tijdje met bit torrent programma`s. Het meeste doe ik met azureus. Maar sinds een tijdje kan ik niks meer downloaden. Bij het kopje uploaders blijft gewoon 0 staan. Andere torrent programma`s doen ook niks. Hebben nog meer mensen dit?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 11:48:
Hallo,

Ik download al een tijdje met bit torrent programma`s. Het meeste doe ik met azureus. Maar sinds een tijdje kan ik niks meer downloaden. Bij het kopje uploaders blijft gewoon 0 staan. Andere torrent programma`s doen ook niks. Hebben nog meer mensen dit?
Kan het er niet gewoon aan liggen dat de tracker plat ligt? Ik probeerde in plaats van Azureus eens Shareaza, deze gaf aan bij de status: Tracker plat. Wat staat er bij jouw status van je download in Azureus?

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Onder welke steen kom jij vandaan :P ;)
Suprnova.org down

Grote kans dat de tracker gewoon offline gehaald is, helaas je zal een andere tracker moeten gaan zoeken.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Azereus is bij mijn weeten geen OS en past zodoende niet in Windows Operating Systems, dan eerder Software Algemeen. Maar omdat er met de gegeven informatie niets kan gedaan worden dat niet al in eerdere topics in IT en SA is genoemd, sluit ik het topic hier.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.