[SideWinder] Oude spelletjes gezocht voor race-stuur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-10 23:32

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Oi :) Omdat mijn zoontje van vier kerstvakantie heeft, heb ik mijn oude Microsoft SideWinder onder het stof vandaan gehaald en aangesloten op een machientje met Windows 98. Het ding werkt prima, maar ik ben de originele CD's kwijt (uitgeleend, niet meer teruggekregen en toen verhuisd) en nu zoek ik een paar spelletjes die de kleine erop kan spelen.

Het mag gratis of shareware zijn, dat maakt niet uit. Het gaat erom dat je een beetje rond kan karren met behulp van dat stuurtje en de pedalen.

Ik heb al wat demo's van Need for Speed e.d. gedownload en geïnstalleerd maar de demo's die normaal werken (de eerdere versies) die werken alleen met toetsenbordcontrole. De demo's van de latere spelletjes krijg ik niet aan de praat (hey, het is Windows 98.. je hebt al een BSOD als je niet lief genoeg naar je monitor kijkt :P).

Ik heb ook wat CD's met spelletjes ervoor (MotoCross, Speedboat) maar die zijn veelal te moeilijk. Flink gegoogled en op download.com e.d. gekeken, maar ik kan niet echt iets vinden dat geschikt is.

Voornamelijk ben ik op zoek naar een spelletje (of andere simulator) waarin je gewoon een beetje kan rondkarren. Niet te moeilijk voor een jochie van vier dus.

Iemand suggesties?

/Edit:
Hmm uh-oh.. volgens mij zit ik per ongeluk in het verkeerde forum. Had ik niet bij Problemen & Vragen moeten zitten?

[ Voor 7% gewijzigd door CmdrKeen op 27-12-2004 11:45 ]

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10 01:25

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

wacky wheels moet je maar is ergens downloaden is wel te vinde op google

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----