-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-
Ik kan me niet voorstellen dat Linspire een standaard kernel gebruikt.
Daarnaast is de overgang van 2.4 naar 2.6 wel iets meer dan een nieuwe kernel compileren.
Uitvogelen wat je allemaal verder zou moeten aanpassen in Linspire: ik zou het je afraden.
Als je ervaring hebt met Linspire, kijk dan eens naar een echte linux-distro (met sata-ondersteuning en 2.6). Ik zou denken aan Fedora ofzo.
Daarnaast is de overgang van 2.4 naar 2.6 wel iets meer dan een nieuwe kernel compileren.
Uitvogelen wat je allemaal verder zou moeten aanpassen in Linspire: ik zou het je afraden.
Als je ervaring hebt met Linspire, kijk dan eens naar een echte linux-distro (met sata-ondersteuning en 2.6). Ik zou denken aan Fedora ofzo.
ok.. Das duidelijk. Het gaat me dus om sata ondersteuning. Daar staan nl mijn spellen op.
Ik had Ubuntu, wat mijn inziens ook heel mooi werkte. Is het mogelijk om met of Fedora (met ntfs ondersteuning.) of Ubuntu iets van een spel (moh breakthrough, Men Of Valor) aan het werk te krijgen? Dat is de diepere gedachte bij dit topic.
Ik had Ubuntu, wat mijn inziens ook heel mooi werkte. Is het mogelijk om met of Fedora (met ntfs ondersteuning.) of Ubuntu iets van een spel (moh breakthrough, Men Of Valor) aan het werk te krijgen? Dat is de diepere gedachte bij dit topic.
Heeft Linspire geen helpdesk of iets dergelijks? Niet dat ik wil suggereren dat je topic niet op GoT thuishoort, maar Linspire is een commercieel besturingssysteem en als je er gewoon voor betaalt hebt, mag je toch wel ondersteuning van Linspire verwachten.
Een modern besturingssysteem kan niet zonder SATA-ondersteuning; het lijkt mij logisch dat er al een normale manier bestaat om het werkend te krijgen.
Een modern besturingssysteem kan niet zonder SATA-ondersteuning; het lijkt mij logisch dat er al een normale manier bestaat om het werkend te krijgen.
Ik denk dat Ubuntu een van de betere distro's is voor games. Kijk eens op het forum van Ubuntu, daar zijn veel topics over gamen onder linux. ( http://www.ubuntuforums.org/ )lucaspr schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:05:
ok.. Das duidelijk. Het gaat me dus om sata ondersteuning. Daar staan nl mijn spellen op.![]()
Ok, bedankt voor de reacties... Ik heb al mijn linux pogingen genummerdt.. Terug naar poging 54
!
Nogmaals bedankt voor de snelle reacties!
Nogmaals bedankt voor de snelle reacties!
En het is gebaseerd op DebianzAo schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:20:
Ik denk dat Ubuntu een van de betere distro's is voor games. Kijk eens op het forum van Ubuntu, daar zijn veel topics over gamen onder linux. ( http://www.ubuntuforums.org/ )
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
2.4 heeft volgens mij wel sata ondersteuning?
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
ohw? Hoe krijg ik die dan aan de gang? Moet ik daarvoor nog speciale dingen downloaden oid?
Google eens op "linux 2.4 sata", en pak de link van linuxmafia. Maar ik denk dat in jouw geval, je beter af bent met een deftige distributie die wel out of the box SATA-ondersteuning heeft...
Pagina: 1