Premiere Pro project importeren in FCP

Pagina: 1
Acties:

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben bezig met een videoproject, nu ik FCP + Apple heb aangeschaft zou ik graag mijn project willen afmaken met FCP. (ipv met Adobe Premiere Pro)

Nu heb ik geprobeerd mijn Adobe Premiere project te exporteren naar EDL en dan in FCP te importeren via EDL-import. Dat lijkt goed te gaan alleen pakt hij de In en Out-points niet mee.
De project structuur komt wel goed te staan, maar na elke snede begint video1.avi weer aan het begin, en niet op het inpoint dat ik in Adobe Premiere had gezet...
(heb geen aparte files van de cuts gemaakt....)
Ziet iemand dit nog op te lossen?

[ Voor 22% gewijzigd door Chickendorp op 27-12-2004 11:14 ]

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik wil nog graag even de aandacht vestigen op bovenstaande vraag van mij.....

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik heb gezocht, maar niet veel gevonden...

Wellicht heb je wat aan deze software: http://www.automaticduck..../pro_import_fcp/index.php (zie Pro Import FCP)

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• Captain00
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:25
Gewoon ff nasnijden.
Op je PC het project dumpen als file, en dan gewoon ff nasnijden in FPC met eventueel die dump als referentie, het lijkt veel werk maar als je eenmaal bezig bent is het zo gepiept. Ik ken dit soort problemen, inplaats van gewoon aan de slag te gaan enorm technisch gaan lopen trutten.
Alle respect hoor, ik ken je project niet dus misschien heb ik het helemaal mis, maar mijn ervaring is dat even doorbijten vaak minder werk is, heb je gelijk een paar uurtjes montageervaring met je nieuwe systeem.

[ Voor 4% gewijzigd door Captain00 op 05-01-2005 23:45 ]