Toon posts:

Bestanden met datum vandaag in batchscript selecteren*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Is er iemand die weet hoe ik de datum van een bestand kan lezen onder Windows 2000 Advanced server. Ik heb verschillende log files die ik via mail wil versturen. Het enige probleem is dat ik enkel de bestanden met de datum van vandaag wil versturen.

Is er iemand die me hiermee kan helpen. Ik gebruik "postie" om deze files te versturen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Is het erg als ik niet helemaal door heb wat nu je situatie is? Handmatig, vanuit postie, via een WSH script, via een batch, een bepaalde script- of programmeertaal - hoe wil je dit doen?

Batch: kijk even naar de output van xcopy /?
Andere talen: check de sites van de respectievelijke leveranciers. Microsoft.com zal veel info geven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus met postie via een batch file log files versturen.
Alles lukt me, het enige probleem is dat deze log files niet elke dag aangemaakt worden.
Ik moet dus enkel de bestanden met de datum van vandaag versturen.
Via xcopy kan dit niet omdat de bestanden met een oudere datum nog steeds in de folder zitten. Heb je een idee hoe ik dat kan oplossen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je de /D:m-d-y switch van xcopy al eens geprobeerd? Ik pas ook even de titel aan, omdat "File Date" je vraag niet echt goed beschrijft. Zou je hier in het vervolg zelf op willen letten?

[ Voor 55% gewijzigd door sanfranjake op 29-12-2004 01:48 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:03:
Ik wil dus met postie via een batch file log files versturen.
Alles lukt me, het enige probleem is dat deze log files niet elke dag aangemaakt worden.
Ik moet dus enkel de bestanden met de datum van vandaag versturen.
Via xcopy kan dit niet omdat de bestanden met een oudere datum nog steeds in de folder zitten. Heb je een idee hoe ik dat kan oplossen.
daar heb je dus in de eerste instantie de archive bit voor
maar nu ben je gebonden aan de datum kennelijk ..
dus nog een keer die xcopy/s doorlezen ...

[ Voor 10% gewijzigd door Fish op 29-12-2004 01:54 ]

Iperf