Zalman icm msi kt3 ultra en case

Pagina: 1
Acties:

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-01 13:32
Ik heb hier nog een mobo en processor liggen,en die wil ik deze week inbouwen in een nieuwe kast.
Nu is mijn keuze op een kast gevallen op de arctic silentium 1 met voeding.
Zoals jullie misschien hier al hebben kunnen lezen is de hele layout van deze kast anders dan normaal,zie image

Afbeeldingslocatie: http://www.dirkvader.de/page/SilentiumT2/system.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.no/tester/kabinett/arctic_cooling_t1/thermodynamics.gif

Tevens is het zo dat in de mobolist van zalman staat,dat de CNPS7000B-Cu wel compatible is maar dat de Clip must be cut off to avoid interference.
Wat bedoelen ze hiermee??Past de socket clip niet,of moet ik de eventuele gaten die om de socket zitten (wat ik nu f niet weet of die er zitten) gebruiken,en dan wat aanpassen?
En dan vraag ik mij ook af,gezien de layout van de case,of de cooler lekker zal werken icm een amd 2400+ (de Thoroughbred).Dit omdat de aanzuiging gebeurt door de 2 coolers die uitblazen.Mijn eigen kast heeft intakes en outtakes,waardoor je een super airflow hebt.Ik krijg het idee dat dat dus met deze kast niet zo zal zijn,maar dat kan ook aan mij liggen.
Ik heb een review gevonden in het noors en duits,helaas beheers ik die talen niet echt :P

edit,andere foto,hier zie je m compleet met mobo ed.Dit is alleen de t2,verschil is alleen de buitenkant,binnewerk is precies hetzelfde.2e is een gifje met de airflow.

[ Voor 33% gewijzigd door Corona op 27-12-2004 12:28 ]

Verwijderd

plaatje werkt niet :S

• Corona
bij mij wel hoor,tis gewoon een gifje

Verwijderd

Volgens mij moet je voor dat plaatje ingelogt zijn bij een andere site om hem te kunnen bekijken

• Corona
Klein kickje :P

Kan iemand mij vertellen wat zalman bedoeld met "Clip must be cut off to avoid interference".Dit vraag ik omdat ik zo de spullen die ik nodig heb ga halen.

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 12:34
dr moet waarschijnlijk een klein stukje van je cooler af, wat waarschijnlijk zonder problemen kan

LinkedIn
BlackIntel

Verwijderd

Die clip is (bij mijn waterkoeling van zalman) een metalen stripje met 4 gaten. Je gebruikt bij een socket A de binnenste gaatjes. Zo dus:
code:
1
2
3
----------------------------------
| 0  X                       X  0|
----------------------------------

Waarbij de X-jes de gebruikte gaatjes voorstellen.

Nou kan het gebeuren dat er wat mobo-componenten in de weg zitten. De oplossing die gegeven word is dat je de de uiteinden van de clip er af knipt/zaagt/dremelt/snijbrandert/wat-jij-wilt zodat je alleen een stripje met de gaatjes die jij nodig hebt overhoudt. Zo dus:
code:
1
2
3
---------------------------
|X                       X|
---------------------------

Als het goed is bedoelen ze dat dus

Edit: ff op de site van Zalman gekeken, en wat zie ik hier?
Afbeeldingslocatie: http://zalman.co.kr/images/product_img/cooler/462_dr.gif
Kijk eens naar de recter helft van het plaatje. Ik denk dat het dan wel war duidelijker word.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 12:16 ]

Pagina: 1