Verschillende audio cd's op een dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik wil graag de inhoud van 5 audio cd's op een dvd zetten. De kwaliteit mag echter niet achteruit gaan dus converteren naar mp3 of wma formaat is voor mij geen optie.

Weet iemand misschien of dit mogelijk is?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gewoon als wav opslaan lijkt me dan het beste. Ligt er wel een beetje aan wat je met die DVD wil gaan doen. Als je de dvd wilt afspelen op een dvd speler moet je eerst even checken of de speler wel wav bestanden aankan.

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 27-12-2004 11:38 ]

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Als je de CD's gewoon lossles ript (WAV), dan kan in in een brabdprogramma als bijv. Nero waarschijnlijk toch wel kiezen voor Burn Audio DVD?
Ik heb zelf geen DVD brander, dus pin me er niet op vast :P

Even gegoogled: http://www.tomdownload.co...are/audio_dvd_creator.htm

[ Voor 20% gewijzigd door Vunzz op 27-12-2004 11:52 ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-03 22:08
is niet mogelijk.

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Wat ikzeg,of wat Bad Karma wil???

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft niks met opslagmedia te maken, maar met Audio, Video & HiFi Forum :) Zie ook het Welkomst-gedeelte van de FAQ van dit subforum, welke je toch éérst had moeten doornemen eer je een topic wil starten ..

Maargoed, je kunt de CD's gewoon kopieren naar je PC en vervolgens de files mbv o.a. Nero op een Music/Audio DVD zetten. Simpel?

Je had zelf best ook wel wat mogen uitzoeken en experimenteren. Dicht.

[ Voor 20% gewijzigd door BalusC op 27-12-2004 11:59 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.