Toon posts:

Software beschikbaar stellen (verspreiden)

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al maanden bezig met .Net C# en nu is het eindelijk zover !!! Mijn applicatie heeft het stadium bereikt waarbij ik het aan durf om het te verspreiden. Nu is dit nog lang niet de definitieve versie want er gaan nog een paar handige functies in komen. Maar er kan nu al handig gebruik van worden gemaakt.

Nu is mijn vraag .....,
Waar en hoe kan ik mijn applicatie het beste verspreiden ??

Het is een programma waarmee je al je mp3s op je harddisk kan scannen, sorteren, selecteren en natuurlijk afspelen via een playlist. Ik weet het; daar bestaan er al honderden van; maar de mijne is toch anders ;) .

Ik vraag er natuurlijk geen geld voor en ik wil ook de bron-code nog niet vrijgeven. Dus ik denk dat het dan een Freeware programma is. Zelf zat ik te denken aan http://www.snapfiles.com/ ...

Zijn er nog andere locaties waar je (gratis) software kan verspreiden ??

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 09:56 . Reden: foutje ]

Verwijderd

Heeft www.download.com geen inzenders database??. :O

• Nahata
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-08 13:55
http://upload.com.com/3910-21-5.html?path=/?tag=dl.footer hier meschien.
als die online staat post dan ook de link hier? kunne we ook is kijken :P

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je tip maar ....

Ik zoek een omgeving waar ik ook feedback kan verwachten. Ik zou graag commentaar, tips en advies willen ontvangen waarmee ik de applicatie kan verbeteren !!!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het is natuurlijk een goed idee om ergens webspace te regelen met bijvoorbeeld een forum. Op die website kun je dan ook je changelogs en screenshots ed. neerzetten om meer mensen naar je applicatie toe te trekken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Niet echt verspreiden maar wellicht is het een idee om de file op je eigen webspace te plaatsen en het programma aan te melden bij de meuktracker op de frontpage?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je kunt ook de naam/beschrijving in je GoT-sig zetten :) Google pikt het dan snel op en zet het relatief hoog bovenin de resultaten :Y) (doordat er relatief veel webpagina's ernaar linken).

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

BalusC schreef op maandag 27 december 2004 @ 10:47:
Je kunt ook de naam/beschrijving in je GoT-sig zetten :) Google pikt het dan snel op en zet het relatief hoog bovenin de resultaten :Y) (doordat er relatief veel webpagina's ernaar linken).
Jep, zie mijn sig :)

[ Voor 20% gewijzigd door AtleX op 27-12-2004 10:51 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Pagina: 1