'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
nou,.......NEE !!! 
maar misschien ook niet eens zo slecht als ik je huidige pc zie !! je zou het kunnen doen !! neem liever de TNT2 32MB M64
en wat ram erbij pluggen zo ook niet verkeerd zijn !!
maar misschien ook niet eens zo slecht als ik je huidige pc zie !! je zou het kunnen doen !! neem liever de TNT2 32MB M64
en wat ram erbij pluggen zo ook niet verkeerd zijn !!
Nou , hij hoort bij mijn nieuwe systeem, met Duron 700 processor. Ik vraag mij eigenlijk alleen af of ik op een redelijke snelheid spelletjes kan spelen, ik ben namelijk een low-budget persoon
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
PLEASE HELP MIJ
Verwijderd
Kan je beter een Geforce 2 mx kopen. Is maar 300 piek.
Of een gewone TNT2 (Viper 770 (Ultra))
Ultra presteert beter maar is ook weer een stukkie duurder.
Ik zou zeggen als je het geld hebt ga voor de Geforce 2 mx, of anders voor de Viper 770 (Ultra)
Of een gewone TNT2 (Viper 770 (Ultra))
Ultra presteert beter maar is ook weer een stukkie duurder.
Ik zou zeggen als je het geld hebt ga voor de Geforce 2 mx, of anders voor de Viper 770 (Ultra)
Vanta is taiwanees voor "trage meuk". Koop liever een echte 3dkaart.
Verwijderd
Ik had zo'n tnt2 16mb kaartje maar ik heb het snel ingeruild voor een gf2mx omdat die tnt2 zo verrrreeeeeekkkkttteeee traaaaaaaag waaaaaaaas......
Pagina: 1