Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Casebadge

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 11:51

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
Ik zoek al een tijdje naar een MSI casebadge. Ik had er eerst 1, maar toen was ik zo dom om me case te verkopen, met alle casebadges er nog aan.
Dus ik vroeg me af wie kan me helpen aan de volgende casebadges, of weet waar ik ze kan halen?
MSI en Zalman.
@ mod, sorry als dit lijkt op een advertentie, maar ik zoek nu al een tijdlang deze dingen, gemaild naar msi en zalman, maar dan kreeg ik zon standaard mailtje terug, en ik wil ze echt graag hebben.

The Sartorialist

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Even bij de lokale computerboer langslopen. Als je lief lacht en de knopjes van je blouse wat openzet (als je een meisje bent) of iets koopt (als je van het mannelijke geslacht bent :P) zal die je wel willen helpen denk ik.

• fstieger99

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
Neej, niet omdat ze het niet wilden, koop daar vaak zat iets, maar ze hadden het niet.

The Sartorialist

Verwijderd

Ik stuur je nu een mailtje.
[edit]
Geen mail adres, mja mail mij dan maar.
Ik heb er nog 1 liggen, die mag je wel hebben, ben hem aan het zoeken, hij zal wel ergens liggen.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 00:55 ]

• fstieger99

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
Hoi

ik heb me email zichtbaar gemaakt.

The Sartorialist

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Je kan hier wel om vragen op www.tweakers.net/aanbod .
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die ze gratis bij hardware gekregen hebben en er niets mee gedaan hebben :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.