Hiya,
Eerder deze dag was mijn post vrij snel gesloten door de moderator.
Ik heb sinds die tijd verder gezocht, maar er lijkt geen antwoord op mijn vraag te vinden... helaas 
Ik zal nu mijn vraag iets specifieker stellen:
Is het mogelijk om via php verbinding te maken, op welke manier dan ook, met een access database welke ergens anders op het web op een servertje draait.
Even buiten beschouwen gelaten: de mogelijkheid om een VPN verbinding op te bouwen.
Ik weet dat het op je eigen servertje/netwerkje mogelijk is met de volgende code: (heb hier een gedeelte uit de complete code gebruikt)
Wie heeft de oplossing of het juiste antwoord? Bedankt alvast!
Eerder deze dag was mijn post vrij snel gesloten door de moderator.
Ik zal nu mijn vraag iets specifieker stellen:
Is het mogelijk om via php verbinding te maken, op welke manier dan ook, met een access database welke ergens anders op het web op een servertje draait.
Even buiten beschouwen gelaten: de mogelijkheid om een VPN verbinding op te bouwen.
Ik weet dat het op je eigen servertje/netwerkje mogelijk is met de volgende code: (heb hier een gedeelte uit de complete code gebruikt)
code:
1
2
3
| $db_connection = new COM("ADODB.Connection"); $db_connstr = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=c:\\normaliter_gebruik_je_een lokaal_path_of_een_UNC_path_hier\\db.mdb". realpath("..\etc\"); $db_connection->open($db_connstr); |
Wie heeft de oplossing of het juiste antwoord? Bedankt alvast!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 08:19 ]