Natuurlijk kan je veel goedkoper verkopen dan Vobis, alleen mensen die echt geen verstand hebben van computers zullen een PC kopen bij Vobis en zeker niet bij iemand die zichzelf Annihilator noemt

. Maar ga je de prijzen vergelijken met de andere computerzaken die zelf systemen bouwen kom je toch vaak hoger uit(computerland, whatever).
Ik heb zo'n beetje de laatste twee maanden elk weekend wel een systeempje inelkaar gegooid voor kennisen, kennisen van kennisen en daar weer kennisen van, puur liefdewerk, oud papier, maar je hebt zo je hobbies

. Je weet in ieder geval wel dat je de mensen behoedt voor een hoop ergernis van een foute windows installatie(ik bouw zonder BSODs

).
Ik verdenk namelijk de meeste computerwinkels van image-installaties en met hardware meegeleverde drivers. In mijn ogen kan je het niet slechter doen, maar wat verwacht je voor f50,- assemblage? Voor een echte goede windows installatie met wat extraatjes moet je toch zeker wel een uur of twee uit trekken(webupdates, the works), maar dan staat er wel wat. Netjes de kabeltjes wegwerken met tie-rips. Dat zie ik die f5,-/uur jongens van een computerwinkel niet doen.
Sorry, maar als je het goed wil doen kan je niet concurreren met de computerwinkels. Nederlanders kijken alleen naar de prijs en niet naar de ergernissen die ze daarna zeker zullen krijgen. Wat dat aangaat ben ik een barmhartige Samaritaan met een uit de hand gelopen hobby en meestal nemen ze wel een fles voor me mee

.
Vodka Яulez,
Dennet aka "Suzie Q".