[XP] Bij openen map krijg ik de zoekfunctie ipv openen map*

Pagina: 1
Acties:

• indobesar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07-2023
Hi,

Als een map wil openen, dan wordt de map niet geopend, maar krijg ik de zoekfunctie. Als ik de map wil openen, dan moet dat via de rechtermuis knop...
Hoe kan ik er weer voor zorgen dat "Openen" weer bovenaan de lijst staat.
Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/8c34c8bc/a63a/__sr_/7084.jpg?phl3xzBBGzr6Nl8N

mvg,

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
open deze computer, ga naar extra, mapopties, tabblad bestandstypen, selecteer map in de lijst, klik op geavanceerd. selecteer openen, druk op standaard. et voila :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
offtopic:
het "windows rechter muisknop menu" noemt men het contextmenu
:)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

indobesar,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een heleboel regels opgesteld om GoT voor iedereen leuk te houden - deze regels hebben we opgeschreven in allerlei FAQ's en Policies - waaronder de Registratievoorwaarden en faq waarmee je akkoord ging toen je je hier registreerde.

Ik pak de belangrijkste punten uit onze regels er even uit:
  • Kies altijd een goede topic titel die je probleem omschrijft. Jouw topic titel bevat eigenlijk geen vraag of probleem omschrijving, maar gewoon een onderdeel. Ik ga je topic titel dan ook even aanpassen, en ik ga er meteen het OS inzetten (dat is in Windows Operating Systems verplicht :)
  • Probeer je probleem altijd eerst zelf op te lossen - geef bv. aan wat je zelf al geprobeerd hebt (heb je al eens gezocht op GoT - en wat heb je toen gevonden). Wat lukte er niet aan de door jouw geprobeerde zaken?
  • Geef duidelijk en helder aan wat je probleem is, en sinds wanneer je dit probleem hebt. Heb je soms toevallig zelf in de file eigenschappen van het folder 'type' zitten wijzigen?
Pas je topic start nog eventjes aan naar bovenstaande eisen, dan pas ik je topic titel nog even aan :)

Verwijderd

ik heb net hetzelfde probleem. Al vanalles geprobeerd om het op te lossen.

dus in mapopties bij bestandstypen --> bestandsmap: heb ik standaard afgezet van "search"
keb er zelfs een bijgezet en dat aan explorer gekoppeld, en een standaard naam gegegeven, dat ging vrij goed maar keb er een parameter vergeten bijzetten zodat hij het niet in hetzelfde venster opent. probleem is nu dat ik die command niet meer kan wijzigen of verwijderen.

ook bij bestandstypen --> map heb ik er een toegevoegd, maar alles daar komt onder de dingen van "bestandsmap"

kan er mij iemand zeggen hoe ik die extra commands verwijder en hoe ik gewoon mijn mappen zou kunnen openen door erop te dubbelklikken zonder nieuwe commands toe te voegen?

dit is allemaal begonnen toen ik een icoontje veranderd had van mijn mappen.