Toon posts:

Locked HD.

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de HD van mijn xbox vervangen door een grotere. De HD die ik eruit heb gehaald is 10gb. Op zich niet veel, maar nog net de moeite om er even bij te hangen in mn PC. Maar nu blijkt dat deze HD gelocked, en de enige manier om hem te unlocken is met een passwd wat ik niet heb.
Hoe werkt dit? Het is toch altijd mogelijk om de hele HD te formatteren, of staat een 'lock' hier nog boven? Hoe kan het dat windows de HD niet gewoon herkent,(hij staat wel in device manager, maar ik kan hem niet benaderen om te formatteren), terwijl mijn xbox hem wel gewoon kon benaderen? is de FAT encrypted met een w8woord wat in de bios van de xbox zit ofzo?? En betekent dit echt dat ik deze, perfect werkende hd, bij het vuilnis kan zetten?

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
De FirmWare van de HDD is anders. Op sommige site's kan je wel manieren vinden om originele FirmWare's re flashen. Die kan ik alleen niet geven...

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:56
trefwoorden die bij je op zouden kunnen komen bij een zoekactie die van je verwacht worden voordat je een topic opent zijn bijvoorbeeld HD, XBOX en unlock. Een zoekactie zou je kunnen beginnen op bijvoorbeeld www.google.nl

Als je deze trefwoordjes bij de GoT-search had gebruikt, dan had je 't volgende topic allang gezien:
Xbox Hd te gebruiken voor pc?!

[ Voor 40% gewijzigd door PROnline op 27-12-2004 01:44 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie PROnline. Hier op GoT wordt echt wel van je verwacht dat je over inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt. Ik zie helaas niet in je topic terug of je ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot dit probleem. Neem de Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door :)

Dit topic is gesloten.