[C4D] Crasht telkens na verkeerde layout setting

Pagina: 1
Acties:

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik zit hier aan de pc van mijn moeder, een Duron 1,4 ghz met als videokaart de onboard voorziening en 256 mb geheugen. Niet al te jofel dus, maar zoveel heeft zij niet nodig.
Eigenwijs als ik was heb ik de Cinema4D R9 demo geinstalleerd en heb daar een half uurtje mee gemodeld, totdat ik per ongeluk iets te zwaars renderde en *knal* een BSOD.

Het ging om een g3ndl.dll ofzo - ongeveer deze term, die was gecrashed.
Enfin, herstart, Cinema4D start weer en ik wilde de preferences anders, lager zetten, zodat hij het minder zwaar zou hebben, echter toen kwam ik de 'layout' tab tegen en zette hem van Blueberry naar DarkGlow en toen ... *knal* again.

Nu ik hem weer opnieuw opstartte in DarkGlow modus knalde hij weer en elke keer heeft dit een BSOD en een lange heropstart-procedure tot gevolg. Ik zit te zoeken waar ik het color scheme weer naar Blueberry terug kan zetten zonder het programma te openen en C4D at least weer óp kan starten... :X help?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:34

alienfruit

the alien you never expected

Geen instelling een configuratiebestand of de registry?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Nope... hm, in de registry kan ik nog even kijken, een config bestand heeft hij duidelijk niet.

Ik kan wel in de resource mappen alle schemes vinden, maar er is geen bestand wat ook daadwerkelijk aangeeft dat dát schema gebruikt wordt. Ik check even de reg en daarna ga ik m denk ik opnieuw installeren, ik had toch nog maar 1 ding gemaakt (en niet gesaved) toen hij crashte.

Mn ouders zitten hier achter me en zien telkens die BSOD verschijnen, ze geloven alweer dat hun dochter de computer aan het afbreken is... en ik wil zo rond deze tijd graag de lieve vrede bewaren ;)

- Gromsel. Na een herinstalletje -dwz het ding heeft geen installatieprocedure doorlopen de eerste keer, dus ik heb gewoon de files in de map vervangen door die uit de gedownloade zip...
...geeft ie weer een Bluescreen bij het laden. In de registry is ook geen sleutel te vinden die iets over het thema zegt.

Dan niet... :z

[ Voor 23% gewijzigd door Dark Blue op 26-12-2004 23:19 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs