ik heb sinds kort een raar probleem met windows media player 10 (op windows xp pro). Telkens wanneer ik liedjes afspeel schiet het cpu gebruik van het programma in no-time naar 100%. Dit probleem doet zich niet voor met bijv. filmpjes. Ik heb al geprobeer het probleem op te lossen (uiteraard) maar tot op heden is het absoluut niet gelukt. Ik heb op virussen en spyware gecontroleerd, maar ben daar vrij van geloof ik. Ik las ergens dat het een codec probleem zou kunnen zijn, maar ik weet niet precies hoe ik kan zien welke codecs ik allemaal geinstalleerd heb, en welke daarvan niet goed zijn. wel weet ik dat ik de laatste tijd niks geinstalleerd heb waar bijv. een codec bij zou kunnen zitten, dus waar die rare codec dan vandaan moet komen weet ik ook niet.
vraag is dus: wat veroorzaakt precies mijn probleem, en hoe kan ik dat oplossen. verder wil ik niet overgaan op winamp of een ander programma, dus dat soort "oplossingen" wordt ik niet echt gelukkiger van.
vraag is dus: wat veroorzaakt precies mijn probleem, en hoe kan ik dat oplossen. verder wil ik niet overgaan op winamp of een ander programma, dus dat soort "oplossingen" wordt ik niet echt gelukkiger van.
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak