Ik heb een ASUS A7N8X v2.0 Deluxe, Bios 1008 Final.
Tot voor kort had ik hier een Athlon XP 2800+ op draaien. Daar de XP uit produktie gaat/is dacht ik te upgraden naar de 3200+
Vorige week besteld bij Completer. Snel in huis, goede afhandeling.
Op de processor heb ik zeker (tussen de andere cijfers) 3200 zien staan.
Vandaag de processor ingebouwd. Na de settings op 200x11.0 gezet te hebben, lijkt dat er in het POST scherm staat: UNKNOWN CPU, 2200mhz.
Systeem draait op zich ook stabiel.
Allerlei tooltjes laten ook Unknown Cpu zien omdat ze de info waarschijnlijk uit het BIOS halen.
Vraag 1: is er een tooltje dat de werkelijke cpu ziet, of is dit op een andere manier af te leiden?
Na wat geklooi met multipliers draait deze cpu op alle snelheden goed.
Net dus geprobeerd op 166 en wat blijkt: DIT IS EEN XP 2600+
Hoe kan het nu dat er 3200 op staat? Is dit oplichterij? Heeft iemand hier ervaring mee?
Tot voor kort had ik hier een Athlon XP 2800+ op draaien. Daar de XP uit produktie gaat/is dacht ik te upgraden naar de 3200+
Vorige week besteld bij Completer. Snel in huis, goede afhandeling.
Op de processor heb ik zeker (tussen de andere cijfers) 3200 zien staan.
Vandaag de processor ingebouwd. Na de settings op 200x11.0 gezet te hebben, lijkt dat er in het POST scherm staat: UNKNOWN CPU, 2200mhz.
Systeem draait op zich ook stabiel.
Allerlei tooltjes laten ook Unknown Cpu zien omdat ze de info waarschijnlijk uit het BIOS halen.
Vraag 1: is er een tooltje dat de werkelijke cpu ziet, of is dit op een andere manier af te leiden?
Na wat geklooi met multipliers draait deze cpu op alle snelheden goed.
Net dus geprobeerd op 166 en wat blijkt: DIT IS EEN XP 2600+
Hoe kan het nu dat er 3200 op staat? Is dit oplichterij? Heeft iemand hier ervaring mee?